۹۵ درصد معلمان استان همدان علیه کرونا واکسینه شدند
11 مهر 1400 - 11:18
بازدید 99
7
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۵ درصد معلمان این استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند گفت: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان نیز با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال اجرا است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: محمد پورداود بیان کرد: طبق تصمیم ستاد کرونا استان همدان قرار شد از ظرفیت پایگاه های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع واکسینه کردن دانش آموزان علیه کرونا استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: علاوه بر آموزش مجازی دانش آموزان بازگشایی مدارس تا نیمه آبان در قالب سه گام از سوی این اداره کل دنبال می شود.

پورداود ادامه داد: در گام نخست مدارس دارای کمتر از ۱۵ دانش آموز که بیشتر در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری فعال هستند سپس مدارس تا ۳۰۰ دانش آموز و در نهایت مدارس بالای ۳۰۰ دانش آموز بازگشایی می شود و دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس درس حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه در استان همدان وجود دارد اظهار داشت: کتاب، ثبت نام، اطلس آموزشی که شامل تبلت دانش آموزان، درسنامه و برنامه تلویزیونی تدارک دیده شده که هیچ دانش آموزی از گردونه آموزش خارج نشوند.

سال های تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرحضوری و از طریق ارائه درس نامه، صدا و سیما، شبکه شاد و فضای مجازی برگزار شد.

سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور بیش از ۳۰۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه این استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید:
مدارس از نیمه دوم آبان حضوری می شوند
واکسن کرونا برای بازیکنان فوتبال استان همدان تزریق می شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.