ورزش فقط مختص مرکز استان نیست
22 مهر 1400 - 10:08
بازدید 164
5
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از توسعه ورزش در همه مناطق استان طی سالهای اخیر خبر داد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: صابر رحیمی در حاشیه مراسم ارسال تجهیزات ۱۶ خانه ورزش روستایی جدید استان که امروز(۲۱ مهر) برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اهمیت توسعه ورزش در روستاها، اظهارکرد: طی سالهای اخیر د  راستای وظیفه ذاتی خود تلاش کردیم تا همپای شهرها، ورزش را در مناطق روستایی استان نیز توسعه دهیم.

وی افزود: در این راستا احداث زیرساخت های ورزشی را با اولویت مناطق محروم، بویژه روستاهای دور افتاده در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این مدت صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در نتیجه این اقدامات در حال حاضر حدود ۲۸۰ خانه ورزش و تعداد قابل توجهی هم زمین های چمن و خاکی فوتبال احداث کرده ایم.

وی با تاکید براینکه ورزش فقط مختص مرکز استان نیست، گفت: قهرمان ورزشی بسیاری داریم که از دل روستاهایمان رشد کرده اند و در رقابت های جهانی و بین المللی خوش درخشیده اند، بنابراین تنها به دنبال توسعه و ایجاد زیرساخت های ورزشی در مرکز استان نبوده ایم.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه توسعه ورزش در روستاها پیامدهای مثبتی را بدنبال خواهد داشت، افزود: پر کردن اوقات فراغت جوانان در روستاها و جلوگیری از سوق یافتن آنها به سمت آسیب های اجتماعی، پرورش و کشف استعدادهای ورزشی جدید، تحقق عدالت اجتماعی و کمک به کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها از جمله این پیامدهای مثبت است.

وی گفت: طی سالهای اخیر در کنار اقدامات زیرساختی که در روستاهای کرمانشاه شکل گرفته، با برگزاری مسابقات مختلفی همچون المپیادهای ورزش، جام خوشه چین و … هیجان و تحرک  و جنب جوش به روستاهایمان تزریق شده که این جای خوشحالی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه توسعه ورزش در روستاهای کرمانشاه با قدرت ادامه دارد، گفت: امیدواریم با برگزاری این برنامه فقر حرکتی از روستاهایمان زدوده شود و امید و نشاط را در آنها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:
طرح تاسیس سازمان توسعه روستایی کشور در مجلس مطرح است
افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره روستای حیدرآبادمیشخاص

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.