۱۰ سامانه جدید نظارت تصویری در کردستان راه‌اندازی می‌شود
06 آبان 1400 - 10:50
بازدید 199
5
معاون فنی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان با اشاره به تلاش برای نصب و راه‌اندازی ۱۰ سامانه جدید نظارت تصویری در استان گفت: با بهره‌برداری از این سامانه‌های نظارتی جدید، تعداد دوربین نظارت تصویری فعال در استان به ۳۸ مورد افزایش می‌یابد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: صلاح الدین محمدی اظهار داشت: تعداد دوربین‌های نظارت تصویری استان از ۱۸ سامانه درسال ۱۳۹۶ به ۲۸ سامانه در سال ۱۳۹۹ رسیده است  وهدف این اداره کل رسیدن به تعداد ۳۸ سامانه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی با اشاره به افزایش حدود ۱۹حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان گفت: تعداد دستگاه‌های تردد شمار از ۲۶ دستگاه به ۳۱ دستگاه در سال ۱۳۹۹  رسیده و هدف گذاری ما برای سال جاری ۳۴ دستگاه است که با این افزایش تعداد محورهای تحت پوشش به ۶۸ مورد می رسد.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به تخصیص اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰میلیون ریالی در سال‌جاری برای بهبود کیفیت تابلوهای پیام متغیر و فرآیند بهبود بصری سازه افزود: استان کردستان نیازمند ارتقای کمی و کیفی این گونه تابلوها به ویژه استقرار یک سامانه VMS در تقاطع حیاتی سه راهی سنندج-مریوان-دیواندره است.

وی با بیان اینکه از جنبه کمی و کیفی سامانه‌های استان کردستان روند صعودی و مناسب داشته است اضافه کرد: از لحاظ کمی بیش از ۹۵ درصد سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور ابلاغ سازمان در استان به بهره برداری رسیده است که با امکان کنترل سرعت لحظه ای و سرعت متوسط در حال استفاده و بررسی داده توسط نهادهای مرتبط به منظور کاهش تصادفات جاده ای است.

در مجموع علاوه بر وجود ۴۵ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور موجود، ۲۸ سامانه نظارت تصویری، ۳۱ دستگاه تردد شمار برخط (۶۲ محوره تحت پوشش)، یک سامانه توزین در حال حرکت و باسکول متناظر آن، سه تابلو VMS و بیش از ۲۲۰ دستگاه بیسیم آنالوگ و دیجیتال به انضمام ۳۴۳ دستگاه ردیاب از جمله امکانات تهیه شده در مرکز مدیریت راههای استان کردستان است.

بیشتر بخوانید:
۲۲ میلیارد تومان در بخش راه‌ روستایی کردستان سرمایه‌گذاری شد
۳۹ روستای کردستان از خدمات طرح ابرار بهره‌مند شدند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.