حق مناطق جنگی شهرستانهای آبدانان، دره شهر و بدره بطور جد پیگیری می شود
10 آذر 1400 - 20:58
بازدید 1020
16
نماینده مردم در مجلس: بهزاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت برخورداری از مزایای حق مناطق جنگی از مطالبات بحق و بجا مانده از گذشته مردمان شریف شهرستانهای آبدانان، دره شهر و بدره است که در حال پیگیری و در مراحل پایانی عملیاتی شدن این خواسته می باشد .
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: بهزاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت برخورداری از مزایای حق مناطق جنگی از مطالبات بحق و بجا مانده از گذشته مردمان شریف شهرستانهای آبدانان، دره شهر و بدره است که در حال پیگیری و در مراحل پایانی عملیاتی شدن این خواسته می باشد .

وی با اشاره به طرح برخورداری ۶ استان از حق مناطق جنگی گفت قریب بیست روز پیش نمایندگان ۶ استان مرزی و درگیر جنگ تحمیلی طی جلسه ای که با حضور وزیر دفاع و معاونین ایشان و همچنین معاونین ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد نمایندگان درخواست برخورداری کامل این استانها از حق مناطق جنگی شدند که این طرح منوط به استفساریه مجلس و پیگیری آن دارد.

علیزاده ضمن اظهار امیدواری به اجرای این خواسته و بهره مندی همه شهرستانهای استان از این مزیت خاطر نشان کرد پیگیری حق مناطق جنگی شهرستانهای حوزه انتخابیه خارج از این موضوع و به طور جد در حال انجام و انتظار است زودتر از موعد طرح مذکور به سرانجام برسد.

رییس مجمع نمایندگان استان تاکید کرد استان ایلام از جمله مناطقی است که در خط مقدم جنگ بوده و بیشترین آسیب را از نبرد ۸ سال دفاع مقدس بجا مانده دارد، به همین خاطر بهره مندی از مزایای حق مناطق جنگی حق مسلم این استان محروم است.

بیشتر بخوانید:
خبر خوش برای بازنشستگان مناطق جنگی
پرداخت فوق العاده ویژه مناطق جنگی بازنشستگان اجرایی می شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.