اقتصادی
| 2 سال قبل

۵۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرداری دهلران تحقق پیدا کرده است

به گزارش گفتمان: امین الله جام سحر، در جلسه با معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد؛ گفت: شهرداری با تعامل که با اعضای شورای شهر و مجموعه شورای اداری شهرستان دارد به دنبال توسعه و عمران شهری است. 

وی اظهار داشت: بودجه جاری شهرداری دهلران در سال جاری ۱۳میلیارد تومان بوده که خوشبختانه تا آذر ماه ۹۲درصد آن محقق شده است. 

شهردار دهلران تصریح کرد: شهرداری به عنوان مدیریت شهری نقش بسیار مؤثری در بحث رفاه اجتماعی و خدماتی شهری به شهروندان دارد و در این راستا نیز برنامه های در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دارد. 

جامسحر به بافت فرسوده شهری اشاره کرد گفت: متأسفانه ۷۰ درصد معماری شهری دهلران متعلق به زمان بازسازی است و با بررسی میدانی برای تعمیر ترمیم و بهسازی فضای سبز، جدول گذاری و کف پوش اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است. 

شهردار دهلران نیز گفت: باتوجه به مشکلات شهری دهلران قطعاً با هماهنگی بین دستگاهی وهمراهی شهروندان سیمای شهر قابل تغییر است.

وی ادامه داد: از جمله معضلات اصلی شهر دهلران ساخت سازهای غیر مجاز است که کی از راه‌های پایان دادن به این مشکل تعیین تکلیف اراضی بین دولت و بخشی از مردم است. 

جامسحر ادامه داد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث رونق اقتصادی در شهر دهلران شود حوزه مسکن است که این امر علاوه بر ایجاد شغل باعث در آمد زایی برای شهرداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
صدور مجوز اجرای گازرسانی به ۸ روستای شهرستان‌های دهلران و دره‌شهر
لزوم توجه مسئولان به امنیت اجتماعی شهروندان دهلرانی / مدعی العموم ورود کند