کنسرت «علیرضا طلیسچی» در کرمانشاه برگزار می‌شود
19 دی 1400 - 11:38
بازدید 298
9
رییس انجمن موسیقی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مجوز برگزاری کنسرت حضوری در کرمانشاه صادر شده است، گفت: اولین کنسرت بعد از کرونا را «علیرضا طلیسچی» خواننده پاپ کشورمان روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه جاری در سالن قصر هتل پارسیان برگزار می‌کند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «علی متقی» روز یکشنبه با اشاره به اینکه مجوز برگزاری کنسرت حضوری در هر زمان توسط ستاد کرونا می‌تواند لغو شود، افزود: مجوز برگزاری کنسرت هم فقط به موسسات مجاز داده می‌شود و مانند گذشته افراد حقیقی نمی‌توانند در این زمینه درخواست مجوز داشته باشند.

وی از شروع به فعالیت ۲ موسسه اندیشمندان شریف و خونیای دانوش در حوزه موسیقی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس جلساتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و طی ابلاغیه ای که به استان‌ها ارسال گردید تنها موسسات معتبر می‌توانند مجوز برگزاری کنسرت را بگیرند بر همین اساس مجوز کنسرت آخر هفته کرمانشاه را هم موسسه خونیای دانوش دریافت کرده است.

رییس انجمن موسیقی کرمانشاه یادآور شد: بنا داریم برگزاری کنسرت را به خود بچه‌های موسیقی بسپاریم تا بتوانند در این زمینه فعالیت کنند تا از ورود افراد غیرمرتبط با این حوزه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید:
حضور افراد ناقل کرونا در تجمعات پیگرد قانونی دارد
با تعطیل کردن یا تعطیل نکردن، از پیک وحشتناک کرونا عبور نمی‌کنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.