اجتماعی
| 3 سال قبل

جنگ شادی باید لغو شود / سلامت مردم خط قرمر دستگاه قضا

به گزارش گفتمان: بعد از انتشار یادداشت امروز خبرنگار گفتمان با عنوان شادی به قیمت جان ! ستاد کرونا شهرستان دهلران دقیقا کجای کار است ؟ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران به موضوع ورود کرد.

بهروز جباری درگفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : در شرایطی که همه ما شاهد شروع پیک ششم کرونا در کشور هستیم حسب حساسیت موضوع دادستانی به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود کرده است.

وی تصریح کرد : باتوجه به اینکه در دهه مبارک فجر شاهد لغو بسیاری از برنامه ها این ایام بودیم اجرای جنگ شادی به صلاح نیست و دستگاه های متولی باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد : با پیگیری که دادستانی از طریق رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران و دبیر ستاد کرونا داشته نامه مخالفت اجرای این برنامه نیز به فرمانداری دهلران ابلاغ شده است .

جباری با اشاره به اینکه حفظ سلامت و تأمین امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است؛ گفت : باتوجه به شروع پیک ششم این دادستانی با کسانی که بخواهند سلامت عمومی شهروندان را به خطر بیندازند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با اشاره به اینکه اجرای برنامه های جنگ شادی از نیازهای جامعه است، گفت : متولیان امر باید با حساسیت وتوجه به شرایط وبا نظارت دقیق اقدام به صدور مجوز کنند واین دادستانی در حال پیگیری لازم برای لغو اجرای این برنامه است.

بیشتر بخوانید:
زمستان نیامده ؛ مسئولان دهلرانی به خواب زمستانی رفتند / لزوم نظارت واجرای مصوبات ستاد کرونا ؛ مدعی‌العموم ورود کند
آقایان مسئول قلیان سرای های دهلران در پلمپ کنید / کرونا نفس بسیاری از هموطنان وکادر درمان را ستانده است