خطیبی: باشگاه‌ها به بازیکنان مدنظر ما اجازه جدایی ندادند/ شرایط فولاد با نکونام تغییر کرد
23 بهمن 1400 - 22:15
بازدید 108
5
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: چندبار به باشگاه لیست دادیم اما باشگاه‌ها به بازیکنان مدنظر ما اجازه جدایی ندادند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: به مجموعه فولاد بابت قهرمانی در سوپرجام تبریک می‌گویم. تیم فولاد در نقل و انتقالات نیم فصل بیشترین بازیکن را گرفته است. بازیکنان با کیفیتی هم جذب کرده و تغییراتی نسبت به نیم‌فصل اول داشته است. ما هم در خط حمله مشکل داشتیم و چندین‌بار هم لیست دادیم، باشگاه هم زحمت کشید ولی باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان مدنظر ما بودند آنها را به ما ندادند.

وی افزود: فقط یکی دو نفر را در خط حمله جذب کردیم، چون فقط در این پست نیاز به بازیکن داشتیم. این بازیکنان هم تازه به جمع ما اضافه شده‌اند و زود است در مورد شرایط بدنی و فنی آنها حرف بزنیم. امیدوارم آنها در طول فصل به ما کمک کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: بازی با فولاد بازی اول نیم‌ فصل دوم است و دوست داریم مانند نیم‌فصل اول شروع خوبی داشته باشیم. در نیم‌فصل دوم به مراتب بازی‌ها سخت‌تر است. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب از همراه با برد و امتیاز خوب به نمایش بگذاریم. سعی کردیم نقاط ضعف‌ خودمان را برطرف کنیم. نقاط قوت‌ فولاد را هم بررسی کردیم. از زمانی که نکونام آمده شرایط این تیم تغییر کرده و امیدوارم دست پر از اهواز خارج شویم.

بیشتر بخوانید:
آذری: امثال اصفهانیان بروند و نوه‌هایشان را بزرگ کنند / کاندیدا می‌شدم به فولاد ظلم می‌شد
فولاد با شکل و شمایل قهرمانی / فصلی پر چالش برای نفت مسجدسلیمان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.