۸۰۰۰ تفاهم‌نامه با کشاورزان، ادارات و صنایع برای صرفه‌جویی برق بسته شده است
06 شهریور 1399 - 16:47
بازدید 172
4

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۸۰۰۰ تفاهم‌نامه با کشاورزان، ادارات و صنایع برای صرفه‌جویی در برق بسته شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:فریدون خودنیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۸۰۰۰ تفاهم‌نامه با کشاورزان، ادارات، صنایع و … بسته‌ایم که اگر ساعت ۱۱ تا ۵ بعدازظهر کاهش داشته باشند به آن‌ها تخفیف داده می شود. […]

پ
پ

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۸۰۰۰ تفاهم‌نامه با کشاورزان، ادارات و صنایع برای صرفه‌جویی در برق بسته شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:فریدون خودنیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۸۰۰۰ تفاهم‌نامه با کشاورزان، ادارات، صنایع و … بسته‌ایم که اگر ساعت ۱۱ تا ۵ بعدازظهر کاهش داشته باشند به آن‌ها تخفیف داده می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۴ میلیارد تومان با این شیوه به مشترکین تخفیف داده شد و امسال نیز بنا داریم با این ۸۰۰۰ قرارداد تا ۱۰ میلیارد تومان به آن‌ها تخفیف داده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا تبلیغات زیادی انجام شده و با سازمان‌های مردم نیز رایزنی انجام شده است.

خودنیا با بیان اینکه بازرسی از ادارات صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده مصرف زیاد با آن‌ها برخورد می‌شود، افزود: مصرف برق در ساعات ۱۰ و نیم تا یک قرمز است ولی از یک بعد با آن تفاهم‌نامه در وضعیت زرد و سفید هستیم.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مشترکین خانگی، صنعتی و کشاورزی کمک کنند که خدمات بهتری به مردم ارائه شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.