تقویت اقتصاد مرزنشینان مهاجرت معکوس را به دنبال دارد
17 فروردین 1401 - 18:10
بازدید 197
4
استاندار ایلام: استاندار ایلام ارتقاء وضعیت معیشت مرزنشینان را از برنامه‌های راهبردی مدیریت ارشد استان ذکر کرد و گفت: تحقق این مهم مهاجرت معکوس را به دنبال خواهد داشت.
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام ارتقاء وضعیت معیشت مرزنشینان را از برنامه‌های راهبردی مدیریت ارشد استان بیان کرد و افزود: با کمک حوزه سیاسی و اقتصادی استان برنامه های خوبی در مرزهای استان در حال انجام است تا بتوانیم وضعیت معیشت و تراز مالی مرزنشینان استان را افرایش دهیم.

وی تقویت مالی و اقتصادی مرزنشینان را عاملی بازدارنده برای جلوگیری از مهاجرت ذکر کرد و اظهار داشت: ارتباط با استان های همجوار، بهره‌گیری از ظرفیت مرزها از اقدامات راهبردی است که زمینه‌های انجام آن را باید فراهم کنیم.

نقش نیروی انتظامی ایلام در ستاد خدمات سفر قابل تقدیر است

استاندار ایلام در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات فرمانده انتظامی ایلام و مجموعه تحت امر در ستاد خدمات سفر نوروزی گفت: در این راستا تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امسال شاهد حضور گسترده گردشگران نوروزی در استان بودیم، اما در کنار این موضوع به دلیل تردد بسیار زیاد در جاده های استان، مشکل زیرساخت های حوزه راه وعدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی برخی رانندگان شاهد تلفات جاده ای بودیم.

بهرام نیا با اشاره به میزان تصادفات و سوانح رانندگی در استان بیان داشت: هر چند فوت بسیاری از هموطنان به دلیل تصادفات موجب تکدر خاطر ما شد اما این موضوع نافی تلاش ها و زحمات مجموعه ستاد خدمات سفر به ویژه نیرویی انتظامی و پلیس راه استان نیست.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های استاندار ایلام از مجموعه نیروی انتظامی،  گفت: ایلام یکی از امن‌ترین استان‌ها و  در بین استان های کشور کمترین سرقت در آن انجام شد.

بیشتر بخوانید:
تاکید استانداران ایلام و دیاله بر بازگشایی بازارچه هلاله شمالی
ایجادبازارچه‌های مرزی فرصتی برای گسترش مبادلات تجاری وامنیت پایدار است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.