استان ها
| 2 سال قبل

چند خبر کوتاه ورزشی از کردستان

به گزارش گفتمان: «سامران کریمی» پینگ پنگ باز کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان به مرحله جدید تمرینات ملی پوشان دعوت شد.

اولین مرحله تمرینات تیم ملی تنیس روی میز رده سنی جوانان کشورمان از روز ۲۱ فروردین در مرکز استعدادیابی و آموزش شهید عضدی تهران برپا می شود و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

۱۰ ورزشکار به این مرحله از اردو فراخوانده شده اند که به مدت ۱۵ روز تمرینات آمادگی خود را زیر نظر «میعاد مکیف» سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور برگزار خواهند کرد.

برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران، مربیان و داوران کردستانی

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور، داوران و مربیان کردستانی عرصه‌های بین المللی، آسیایی و جهانی با حضور مسوولان کشوری و استانی در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

حامد جولایی افزود: در این مراسم از مربیان، داوران و ورزشکارانی که توانسته‌اند در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی افتخارآفرینی کنند، تجلیل خواهد شد.

وی به روند رو به رشد ورزش قهرمانی در استان اشاره کرد و گفت: قهرمانان کردستانی در دوران شیوع ویروس کرونا با انجام تمرینات منظم و مناسب توانستند آمادگی خود را حفظ کنند و ما همچنان شاهد درخشش آنها در عرصه های مختلف کشوری و فراملی هستیم.

بسکتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد

هجدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال جوانان کشور از روز جمعه ۱۹ فروردین ماه تا روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه ورزشی کاله مازندران در شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

۱۸ بسکتبالیست از سراسر کشور به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی جوانان فراخوانده شده اند که تمرینات خود را به مدت ۱۸ روز به میزبانی استان مازندران برگزار خواهند کرد.

«ماردین منصوری» بلندقامت شایسته کردستانی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی جوانان به عنوان تنها نماینده استان کردستان به تمرینات ملی پوشان جوان کشور دعوت شده است.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید:
هیأت‌های ورزشی نوپا کردستان در آستانه تعطیلی قرار گرفتند
اختلاف یک ثانیه‌ای دونده کردستانی تا رکورد ملی