۱۵۵ پروژه عمرانی در شهرکرد اجرا می‌شود
07 شهریور 1399 - 11:51
بازدید 212
5

 شهردار شهرکرد گفت: در بودجه امسال شهرداری شهرکرد ۱۵۵ پروژه عمرانی پیش‌بینی شده که از این تعداد تاکنون تخصیص اعتبار برای ۸۷ پروژه انجام شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:بهادر عبدالغنی اعتبارات شهرداری شهرکرد در سال‌جاری  را ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال دانست و افزود: امسال ۷۱ موافقت‌نامه‌ و ۴۵ در این شهرداری پیش‌بینی شده […]

پ
پ

 شهردار شهرکرد گفت: در بودجه امسال شهرداری شهرکرد ۱۵۵ پروژه عمرانی پیش‌بینی شده که از این تعداد تاکنون تخصیص اعتبار برای ۸۷ پروژه انجام شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:بهادر عبدالغنی اعتبارات شهرداری شهرکرد در سال‌جاری  را ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال دانست و افزود: امسال ۷۱ موافقت‌نامه‌ و ۴۵ در این شهرداری پیش‌بینی شده است.
وی تصریح کرد: در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد۲۱ طرح، سازمان عمران و بازآفرینی شهری چهار طرح و در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هشت طرح تعریف شده است.
وی یادآور شد: با توجه به پایان فصل کاری در شهرکرد باید نسبت به تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی شهرداری تا آبان‌ماه اقدام شود.
رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: یکی از علت‌های نارضایتی مردم از شهرداری، طولانی شدن روند امور است.
فرهاد رئیسی تاکید کرد:واحد امورحقوقی و املاک شهرداری شهرکرد در تصمیم‌گیری‌ها، قاطع و براساس ضوابط و قوانین کار را انجام دهد
وی اظهار داشت: یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی در شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شده است.
همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
از این تعداد افتتاح و بهره‌برداری ۶۰ طرح با ۷۴۵ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۹۹ نفر و کلنگ زنی و ۱۴۸ میلیون ریال هزینه کلنگ زنی ۱۶ طرح با یکهزار و ۲۱۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال مختص شهرستان شهرکرد است.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.