اجتماعی
| 2 سال قبل

طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه در کرمانشاه اجرا می شود

به گزارش گفتمان: سرهنگ «محمد حیدری» افزود: امکان تقسیط یک ساله خلافی خودرو و ترخیص بدون ارائه بیمه نامه شخص ثالث تنها با ارائه تعهد مبنی برعدم تردد از جمله تسهیلاتی است که در این طرح فراهم شده است.

وی تصریح کرد: تحویل وسیله به مالک یا نماینده قانونی وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ و تحویل وسیله به متصرف قانونی بدون نیاز به حضور مالک (درصورت نداشتن سابقه شکایت مالک) از دیگر تسهیلات اجرای طرح ترخیص فوق العاده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: استفاده کنندگان از این طرح به صورت کاملا غیرحضوری از طریق برنامه کاربردی “پلیس من” و همچنین با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ از تسهیلات مذکور بهره مند شوند.

توقیف محموله شکر در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲۵ تن شکر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان “روانسر” خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی خراجیان “روانسر” حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت جاده های فرعی تغییر داده مشکوک شدند.

سرهنگ «ایمان مرادی» ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون های متواری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آنها شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: در این بازرسی ۲۵ تن شکر قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۶ میلیارد ریال می رسید، کشف و رانندگان هر ۲ خودرو نیز دستگیر شدند.

کشف بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از کشف ۲ تن و ۶۳۲ کیلوگرم روغن مایع قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «کیومرث شهبازی» اظهار داشت : ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد : در بازرسی های انجام شده ۲ تن و ۶۳۲ کیلوگرم روغن مایع قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید:
اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه
سردار جاویدان: کرمانشاه از نظر وقوع جرم نمره مطلوبی دارد/ توسلی زاده: عرصه برای مجرمین تنگ است