باوندپور در سمت شهردار گیلانغرب ابقاء شد
26 فروردین 1401 - 17:11
بازدید 631
11
با تصمیم شورای اسلامی شهر؛ درجلسه ای که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر و شورایارها بعد شنیدن سخنان شهردار، تصمیم به ابقاء او گرفتند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: رییس شورای اسلامی  شهر گیلانغرب ضمن تایید خبر ابقاء شهردار گفت:  نظر به اینکه همواره رویکرد شورا  استقبال از تفکر و دیدگاههای در مسیر توسعه و تعالی خدمت به همشهریان بوده است در همین راستا با دعوت از شورایارهای عزیز و بعد از شنیدن صحبت های شهردار محترم  تصمیم اعضا با همفکری شورایارها بر این شد که شهردار در سمت خود ابقا شود.

زارعی  در ادامه با اشاره به اینکه هدف ما در مسند و جایگاه شورا چیزی جز داعیه خدمت به همشهریان عزیز نیست ابزار داشت : هر مجموعه و نهادی  در راستای تداوم و کیفی سازی خدمات خود نیاز به نوعی خانه تکانی و یا به بیانی دیگر تغییر تحولاتی هرچند جزیی دارد  تا خونی تازه در رگهای خدمت رسانی جاری گردد و امیدواریم در این نهاد ها هم چنین تغییراتی سازنده در مسیر تعالی خدمت بیشتر به همشهریان گرامی و فهیم اعمال شود.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا نظر شورا در مسیر خدمت بیشتر و رضایت مندی همشهریان گرامی است ، شورا نماینده و واسطه مردم برای وصول خدمت بیشتر به انهاست و در این مسیر همواره دستان ما برای یاری به سوی فکرهای جدید و ایده های کارگشا  دراز است  و مردم در این راستا شورا را از خود و خود را از بدنه خدوم  شورا بدانند.

حال که در سایه یک رویه تعاملی، شورای اسلامی شهر  تصمیم به ابقاء شهردار گرفته اند امید است بیش از پیش سایه روابط خوب و حسنه ای در بین این دو قشر خدوم  و فعال فراهم آیدچرا که مردم خوشبینند به جای جدل و درگیریهای اداری شاهد ارائه خدمت شایسته تر از سوی آنها باشند هرچند هم شهردار و هم شورای شهر نشان داده اند که شایستگی و روحیه خدمت صادقانه را دارا هستند.

دقیقا از ۱۰ روز پیش بود که به دنبال برخی تفاوت سلیقه و نظرات ،اعضای شورا با طرح چندین سوال تصمیم به استیضاح مهندس بهروز باوند پور گرفتند که از ان جمله  عدم واگذاری زمین به مخابرات بدون مصوبه و تاییدیه شورا شهر  و دلیل نامشخص کاهش در امدهای شهرداری بود.

بیشتر بخوانید:
فرماندار: گیلانغرب ۲۸ معدن قیر فعال دارد
فاز دوم شهرک صنعتی گیلانغرب ایجاد می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.