ضعف قانونی و بازرسی‌های ناکافی علل تخلف و گرانی در کهگیلویه
30 فروردین 1401 - 0:26
بازدید 99
7
فرماندار عنوان کرد: فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ضعف قانونی و بازرسی‌های غیر مستمر و ناکافی زمینه را برای تخلف‌ پر تکرار واحدهای صنفی مساعد کرده است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ضعف قانونی و بازرسی‌های غیر مستمر و ناکافی زمینه را برای تخلف‌ پر تکرار واحدهای صنفی مساعد کرده است.

سید عبد العزیز موسوی در جلسه تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه افزود: توزیع اقلام اساسی (روغن و برنج، شکر، مرغ) در سطح شهرستان به نحوی صورت گیرد تا به دست اکثر مردم برسد و نظارت بر بازار باید دقیق صورت گیرد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به گزارش های مستمر مردمی از گرانی برخی از صنوف در شهر دهدشت اظهارکرد: ضعف قانونی و بازرسی های غیر مستمر و ناکافی زمینه را برای تخلف‌ پر تکرار واحدهای صنفی مساعد کرده است.

وی با بیان اینکه بازرسان باید وارد عمل شده و با دقت و کیفیت بهتر گرانی‌ها را کنترل کنند و برای متخلفین راه آسودگی خاطر را باز نگذارند تصریح کرد: درج قیمت کالا، دست دلالان و سودجویان را از جیب مردم کوتاه می‌کند.

موسوی اصل بیان کرد: مراکز توزیع اقلام اساسی در سطح شهرستان افزایش یابد و در مواقع توزیع آدرس این مراکز به اطلاع عمومی برسد.

بیشتر بخوانید:
نظارت دقیق حلقه مفقوده مهار گرانی کالا
وابستگی به دلار و جولان گرانی در بازار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.