ماموران پلیس فتا کرمانشاه رشوه ۲۳۰ میلیون تومانی را رد کردند
14 اردیبهشت 1401 - 12:03
بازدید 162
7
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: ۲ تن از ماموران پاکدست این پلیس علاوه بر دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری، پیشنهاد ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی رئیس آن را هم رد کردند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سرهنگ «علی عباسی کسانی» افزود: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با استفاده از اوراق شناسایی و مدارک هویتی افراد مختلف اقدام به صدور گواهی فعالیت و تهیه مبایعه نامه جعلی واحد صنفی کرده و با مراجعه به بانک نسبت به تهیه دسته چک اقدام و دست به کلاهبرداری در سطح کشور می زنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با به جریان افتادن پرونده تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و ماموران پلیس فتا موفق به شناسایی محل سکونت سردسته باند کلاهبرداری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عباسی افزود: ماموران علاوه بر دستگیری سردسته باند، تعدادی دسته چک و مدارک هویتی به نام اشخاص مختلف و مبایعه نامه و گواهی فعالیت جعلی کشف کردند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه خاطرنشان کرد: سردسته باند کلاهبرداری در ادامه و برای فرار از دست قانون به سرگرد شهسواری و سروان رضایی پیشنهاد رشوه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی را در قالب پنج کارت بانکی مطرح می کند اما این ماموران پاکدست و وظیفه شناس ضمن رد آن، نسبت به ضمیمه کردن کارت های بانکی در پرونده اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه بازرسی استان هم پس از بررسی های لازم صحت اقدام ارزشمند ماموران پلیس فتا را تایید کرده است، یادآور شد: این موضوع ثابت کرد پلیس در برخورد با مجرمان مقتدرانه عمل کرده و با شرافت و پاکدستی تنها به فکر خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف جامعه است.

سرهنگ کسانی در پایان با اشاره به دستگیری سه عضو دیگر باند، از معرفی هر چهار کلاهبردار به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

بیشتر بخوانید:
هشدار پلیس “فتا” کرمانشاه به پزشکان و پرستاران؛ مراقب کلاهبرداری‌های تلفنی باشید!
مردم هنگام رزرو باغ و ویلا فریب کلاهبرداران را نخورند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.