کشتارگاه دام و طیور آبدانان به بهره برداری می رسد
20 خرداد 1401 - 12:39
بازدید 169
5
در جریان بازدید استاندار ایلام و هیات همراه از کشتارگاه صنعتی «پرچین پر» آبدانان معاون اقتصادی استاندار گفت مشکل این پروژه نداشتن سرمایه در گردش و عدم ارزیابی وثایق می باشد که با رایزنی با مدیرعامل بانک سپه و اختصاص اعتبارات لازم به چرخه تولید وارد خواهد شد.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: شهریار عباسی اظهار داشت در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با توجه به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین دولت موانع سد راه سرمایه گذاران را مرتفع و طرح های اشتغالزایی را حمایت خواهد کرد.

 وی تاکید کرد با رایزنی با مدیرعامل بانک سپه موانع سد راه این کشتارگاه برطرف ولیکن جهت ورود به چرخه تولید بستگی به اراده و خواست سرمایه گذار دارد.

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی استان گفت این طرح در سال ۱۳۹۳ و با اعتبار اولیه ۷۰ میلیارد ریال که ۳۰ میلیارد آن سهم آورده مجری و ۴۰ میلیارد ریال دیگر از تسهیلات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سپه بوده که با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان و ۴۵ درصد پیشرفت تجهیزات به حالت نیمه کاره باقی مانده است.

آذرنوش عموزاده اهداف این طرح را تکمیل زنجیره تولید، حمایت از مرغداری‌ها با توجه به ۳۱ واحد مرغداری فعال در منطقه و نیز شهرستانهای هنجوار و همچنین کمک به ایجاد اشتغال پایدار عنوان و اظهار داشت ظرفیت اسمی فاز اول آن ۲ هزار قطعه در ساعت و تولید سالانه آن ۸۰۰۰ تن مرغ گوشتی می باشد.

وی اظهار داشت با راه اندازی این کشتارگاه زمینه را برای اشتغال ۴۴ نفر بصورت مستقیم و بیش از صد نفر بصورت غیر مستقیم فراهم خواهد شد

عموزاده با اشاره به دو کشتارگاه فعال در استان خاطرنشان کرد برای تکمیل و راه اندازی کشتارگاه سوم ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.