استان ها
| 2 سال قبل

ورود تعزیرات کرمانشاه به بازار اجاره مسکن/ افزایش اجاره‌بها بیش از ۲۰ درصد، ممنوع!

به گزارش گفتمان: گودرز فهیمی رییس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در راستای ماده ۱۹ دستورالعمل سازمانی با همراهی و همدلی سایر مراجعه نظارتی نسبت به رصد و کنترل بازار اهتمام ویژه‌ای داشته و دارد.

وی ادامه داد: به‌صورت مستمر نسبت به کنترل بازار با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و… از واحدهای صنفی، کارخانجات، واحدهای تولیدی بازدیدهای انجام می‌شود.

رییس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از ورود به بازار اجاره‌بها مسکن خبر داد و گفت: بازدیدهای از بنگاه‌های املاک و مدارس غیرانتفاعی در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مردم هستیم و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد، فقط مردم متخلفان را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۳۵ اطلاع‌رسانی کنند.

فهیمی یادآور شد: طبق دستورالعمل کشور مستاجران می‌توانند به شرط اینکه مستأجر به طور مستمر و کامل اجاره‌بهای خود را در طول سال پرداخت کرده باشد و یا صاحبخانه خود قصد سکونت در منزل را نداشته باشد، در خانه‌های استیجاری سکونت داشته باشند و همان ۲۰ درصدی افزایش اجاره‌بها را اعمال کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم نسبت به رهن و اجاره‌بها شکایتی دارند تعزیرات حکومتی در خدمت آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:
چشمان حسرت مند فرزندان به جیب های خالی پدران!
پول مردم قربانی بورس؟! / ازدواج آسان به‌ لطف کرونا / مسکن از بیراهه نقدینگی به مقصد نمی‌رسد