آب برخی از محلات کرمانشاه قطع می‌شود
29 تیر 1401 - 9:01
بازدید 89
3
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه اعلام کرد که آب برخی از محلات مرکز استان امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه با افت فشار و قطعی روبه رو می‌شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «علی مرادی» روز چهارشنبه در این رابطه به ایرنا، گفت: این قطعی و افت به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری در منطقه یک شهرداری کرمانشاه رخ خواهد داد.

وی افزود: ساکنان محله ها و خیابان های حاج محمدتقی اصفهانی، جوانشیر، سه راه برق، مصدق، دبیراعظم، خیام، سعدی، میدان فاطمیه، خیابان مصوری، خیابان ناصری، منزه، آقاجان، صابونی، احمد ولایتی، ده مجنون، چمن و محدوده میدان جمهوری اسلامی شامل متاثر از این عملیات خواهند بود.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه، عملیات تعمیر و نگهداری امروز از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

مرادی افزود: از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواست با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

وی عنوان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

شهر کرمانشاه با داشتن هشت منطقه شهری بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.