استان ها
| 2 سال قبل

خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی خدمات دولت پیشگام هستند

به گزارش گفتمان: علی اصغر دریایی پنج شنبه شب در آستانه ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان و مدیر کل میراث فرهنگی با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان دیدار و در خصوص مسائل و فعالیت‌های خانه مطبوعات تبادل نظر کرد.

وی افزود: خبرنگاران استان کردستان با وجود دستمزدهای بسیار کم، بار سنگین اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی استان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی ضمن قدردانی از همه خبرنگاران و روزنامه نگاران استان و خسته نباشی و دستمریزادبه آنها یاد آور شد: بدون شک اگر فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی ما دولتی‌ها را رسانه‌ها منعکس نکنند و ضریب رسانه‌ای به آنها ندهند، هیچ بار معنایی در جهان رسانه و پیوست رسانه‌ای فعالیت‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

نقش مهم رسانه‌ها در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: رسانه‌های استان نقش مهم و بی‌بدیلی در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی کردستان دارند.

یعقوب گویلیان افزود: رسانه‌های استان نقش بسیار مهمی در معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های کردستان دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: رسانه، محور توسعه است و اگر به‌خوبی ایفای نقش کند می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی یک منطقه کمک کند.

وی عنوان کرد: صنایع‌دستی و گردشگری در کردستان یک ظرفیت بالقوه در ایجاد اشتغال و درآمدزایی است که علاوه بر رونق اقتصادی، نشاطی مضاعف در منطقه ایجاد می‌کند.

گویلیان با تقدیر از تعامل و همراهی مستمر اصحاب رسانه استان با این اداره‌کل، یادآور شد: امیدواریم خبرنگاران استان با ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده‌های خلاقانه، ما را در راستای پیشبرد اهداف توسعه استان بیش از پیش یاری کنند.

پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در بازتاب دستاوردها و فعالیت‌های حوزه کشاورزی ویژه است و قدردان زحمات فعالان رسانه‌ای استان هستیم.

در ادامه تعدادی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات پیشنهاداتی در خصوص اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید:
برنامه‌های روز خبرنگار با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
خبرنگاران در خط مقدم آگاهی و طلوع حقیقت