نرخ کرایه اتوبوس پایانه های کهگیلویه و بویراحمد تا مرز شلمچه افزایش یافت
16 شهریور 1401 - 22:44
بازدید 89
6
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ کرایه اتوبوس از شهرستان‌های استان تا مرز شلمچه ۲۵ درصد افزایش یافته است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: عابد محمدی اظهار داشت: مسیر یاسوج به شلمچه ۴۷۸ کیلومتر است که نرخ کرایه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۳۶۵ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۳۰۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: مسیر شهرهای شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران تا شلمچه ۳۳۰ کیلومتر است که برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۲۶۲ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۲۲۱ و اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۱۸۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: نرخ اعلام شده در همه پایانه‌های مسافربری استان در معرض دید همگان قرار می‌گیرد و به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به تخلف‌های احتمالی، گروه پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در تمامی پایانه‌های مسافربری استان مستقر هستند با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد می‌شود.

کار جابه جایی زائران اربعین از ۱۵ تا ۳۱ شهریورماه جاری  انجام می‌شود .

پیش از این کرایه بلیط اتوبوس یاسوج مرکز استان به مرز شلمچه ۲۹۲ ، ۲۴۵ و ۲۰۰ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌ها با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره و کرایه بلیط اتوبوس از شهر دهدشت و دوگنبدان به مرز شلمچه ۲۱۰، ۱۷۷ و ۱۴۴ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌های با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.