مدیرعامل باشگاه پاس: رویای هواداران برای داشتن تیمی حرفه‌ای را به واقعیت تبدیل می‌کنیم
19 شهریور 1401 - 15:51
بازدید 211
10
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: تحقق رویای هواداران متعصب برای داشتن تیمی حرفه ای مهم‌ترین رویکرد مدیریت باشگاه محسوب می شود که در یک ماه گذشته (زمان تحویل باشگاه) به جدیت دنبال شده است.
پ
پ

به گزارش گفتمان:هادی خرمیان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات هواداران تیم فوتبال پاس، بکارگیری سرمربی بومی بود که انجام شد.

وی افزود: با انتخاب هادی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و همچنین اعضای کادر فنی، امید و شادابی را به تیم فوتبال پاس همدان و همچنین طرفداران متعصب تیم تزریق کردیم و اکنون با حمایت هیات مدیره موسسه به دنبال تحقق دیگر اهداف موردنظر باشگاه هستیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های باشگاه بدون هرگونه حاشیه سازی در حال انجام است، گفت: تلاش و جدیت تمامی ارکان تیم و هیات مدیره باشگاه در کنار همراهی و حمایت رییس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مسیر تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد حمایتی رسانه های استان همدان در اطلاع رسانی موثر از فعالیت های تیم پاس، گفت: هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و قدردان حمایت آنها از اقدامات انجام شده و صبوری برای تحقق اهداف هستیم.

خرمیان اظهار داشت: خوابگاه باشگاه نیز به زودی تجهیز و اعضای تیم در آن مستقر می‌شوند ضمن اینکه پیگیر تامین زمین چمن اختصاصی برای تمرینات تیم هستیم.

به گفته وی، فعال سازی کمیته تسویه حساب‌های مالی در باشگاه و تشکیل کمیته فنی و نظارت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود فعالیت های باشگاه و تیم پاس است.

وی اظهار داشت: ایجاد ساختار رسمی کانون هواداران و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی باشگاه هواداری با ارائه خدمات ویژه از دیگر طرح‌های در دست اجرای باشگاه پاس است.

خرمیان همچنین از ایجاد آکادمی باشگاه فوتبال پاس در رده‌های سنی پایه و شروع ثبت ‌نام از استعدادها خبر داد و گفت: به زودی فراخوان نام نویسی از نوآموزان و نخبه‌های فوتبالی در تیم‌های پایه اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم پاس همدان در لیگ دسته ۲ فوتبال حضور دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.