عملکرد استانداری همدان بر اساس شاخص های وزارت کشور در سطح عالی قرار گرفت
22 شهریور 1401 - 12:05
بازدید 111
4
استانداری همدان با کسب ۱۸۳۴.۷۶ امتیاز از شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی وزارت کشور سال ۱۴۰۰ در سطح عالی قرار گرفت.
پ
پ

گفتمان: به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری همدان، براساس اعلام مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۸۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور آگاهی از میزان موفقیت آن استانداری در اجرای برنامه ها و اهداف کمی و تخصصی و اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین استفاده از نتایج آن در راستای بهبود عملکرد در سطوح مختلف نظام مند کردن فعالیت ها تصحیح اهداف سیاست ها و برنامه ها ارزیابی سالیانه انجام گرفته است.

ادامه نامه این مرکز آمده است: به اطلاع می رساند آن استانداری از مجموع ۲ هزار امتیاز مربوط به شاخص های عمومی و اختصاصی ۱۸۳۴.۷۶ امتیاز کسب کرده است که با توجه به امتیاز کسب شده براساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ در سطح عالی قرار گیرد.

وزارت کشور اعلام کرده است: این ارزیابی توسط معاونت های تخصصی ستاد وزارتخانه و براساس مستندات دریافت شده در قالب گزارش خود ارزیابی حوزه های استانداری انجام شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.