اجتماعی
| 2 سال قبل

هشدار به شهرداری اهواز درباره آسیب‌های مالی و جانی حفاری‌های آبفا

به گزارش گفتمان: سید ناصر مهداوی در نطق پیش از دستور خود در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۹ آبان‌ماه) برگزار شد، با اشاره به معضل حفاری‌ها در سطح شهر اظهار کرد: در ۱۷ مهرماه جلسه مشترکی با آبفا برگزار و مصوب شد که در مدت یک ماه، شهرداری و مناطق شهرداری اهواز به ریز مطالبات خود از آبفا را اعلام و تعداد انشعبات مجاز و غیرمجاز را نیز مشخص کنند.

وی افزود: با این وجود تاکنون حتی یک منطقه شهرداری اهواز، مطالبات خود را اعلام نکرده است این در حالی است که آبفا مطالبات خود را مشخص کرده و در حال پیگیری این موضوع هستند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: این حفاری‌ها مسبب آسیب‌های مالی شده و حتی می‌تواند به مردم اهواز آسیب جانی نیز وارد کند و بخش زیادی از این مساله متوجه آبفا است. به معاونت اقتصادی و مدیریت درآمد شهرداری اهواز تذکر می‌دهیم که این سهل‌انگاری نسبت به خواسته‌های نمایندگان مردم، را کنار بگذارند و هر چه سریعتر این مساله حل شود.

مهداوی عنوان کرد: متاسفانه مدیریت شهری سهل‌انگاری می‌کند و مصوبات شورای شهر که جایگاهی مردم‌نهاد دارد را رعایت نمی‌کند. این سهل‌انگاری، آفت و آسیب است و اعضای شورای شهر باید در اسرع وقت در مورد این ناکارآمدی تصمیمی اتخاذ کنند.