کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در لرستان/ ۴۸۰۰ نفر دستگیر شدند
11 شهریور 1399 - 8:53
بازدید 130
7

به گزارش گفتمان زاگرس:فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشف دو تن و ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان گفت: در این رابطه چهار هزار و ۸۱۶ توزیع کننده، خرده فروش، معتاد متجاهر و … دستگیر شده‌اند.  سردار محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همکاران ما در […]

پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشف دو تن و ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان گفت: در این رابطه چهار هزار و ۸۱۶ توزیع کننده، خرده فروش، معتاد متجاهر و … دستگیر شده‌اند.

 سردار محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند که ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند اظهار داشت: در این راستا سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است.

وی عنوان کرد: همچنین از باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، پنج دستگاه خودروی حامل مواد توقیف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: از ابتدای امسال تا کنون، حدود دو تن و ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شده است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش یافته است گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و ۸۱۶ تهیه کننده، توزیع کننده، خرده فروش مواد مخدر و همچنین معتاد متجاهر در استان دستگیر شده است.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.