اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
11 شهریور 1399 - 9:42
بازدید 179
5

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:سید علی ملک حسینی افزود: به هیچ وجه حضور نا امن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده و به صورت هیجانی در شهر به جان همدیگر می‌افتند را تحمل نمی‌کنیم. وی اهداف اجرای گام سوم […]

پ
پ

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سید علی ملک حسینی افزود: به هیچ وجه حضور نا امن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده و به صورت هیجانی در شهر به جان همدیگر می‌افتند را تحمل نمی‌کنیم.

وی اهداف اجرای گام سوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان را برخورد با اراذل و اوباش دانست و تصریح کرد: مردم خواستار امنیت بوده و ما دنبال امنیت پایدار هستیم.

ملک حسینی گفت: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضائی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش، تاکنون دو مرحله از طرح قضائی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته و با تجربه‌ای که از ۲ طرح قبلی حاصل شد، گام سوم اجرایی گردید.

دادستان مرکز استان از دستگیری تعدادی از افراد سابقه دار و کشف مقادیری سلاح سرد از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این طرح که با حضور نیروی همیشه بیدار انتظامی و معاون محترم دادستان انجام شد ۱۲ نفر از افرادی که مبادرت به حمل سلاح سرد می‌نمودند، دستگیر و ضمن ضبط سلاح‌های آنها، این افراد جهت بررسی سوابق و احیاناً وجود پرونده‌های در دست اقدام به بازداشتگاه اعزام شدند.

این مقام قضائی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دغدغه فرماندهی محترم انتظامی در استان برای تهیه و اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی، گام‌های مؤثر عملی برداشته شده و به امید خدا، با حضور مؤثر نیروی انتظامی و قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، این طرح‌ها گام به گام اجرایی و تا ساماندهی این وضعیت ادامه خواهد یافت.

ملک حسینی هرگونه ماجراجویی اراذل و اوباش در مرکز استان را محکوم و نسبت به این افراد هشدار داد و افزود: افرادی که قصد هرگونه ماجراجویی در شهر را دارند و مرکز استان را با محیط‌های ناسالم مقایسه و مبادرت به انجام اقدامات هنجار شکنانه می‌نمایند، برابر قانون با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان تصریح کرد: به موجب نص صریح قانون، حمل هرگونه سلاح گرم و سرد، غیر مجاز و افشانه‌های اشک آور جرم حسوب شده و مجازات شدیدی را برای حمل کنندگان به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این افراد یا رفتار خود را اصلاح و مانند سایر همشهریان سالم زندگی کنند و یا اینکه منتظر باشند تا دستگاه قضائی با قاطعیت و در جایی که تصورش را نمی‌کنند دستگیر و با آنها شدیدترین برخورد قانونی را داشته باشد.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.