ان جی ال و پتروشیمی دهلران یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده اند
05 آذر 1401 - 12:19
بازدید 69
3
استاندار ایلام: استاندار ایلام گفت: شرکت های ان جی ال و پتروشیمی دهلران امسال زمینه اشتغال را برای یک هزار و ۵۰۰ نفر فراهم کرده اند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی و مشارکت در تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس اظهار داشت: از مصادیق پیشی گرفتن ایلام در تعهد اشتغال و کسب رتبه نخست کشور در این حوزه، اشتغالزایی بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر تنها در ۲ مجموعه ان جی ال و پتروشیمی دهلران طی سالجاری است.

وی افزود: تولید و اشتغال استان روی پاشنه سرمایه گذاران می چرخد و گرم شدن دودکش کارخانجات توسط تولید کنندگان انجام می گیرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: مشکلات حوزه تولید به جدیت پیگیری می شود و در این راستا حوزه اقتصادی استان پای کار است.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشی گرفتن ایلام از تعهد اشتغال و کسب رتبه نخست اشتغال در سامانه رصد کشور، گفت: مرجع رسمی ثبت اشتغال در هر استان، وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی و شورای عالی اشتغال است.

وی با بیان اینکه رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان ایجاد شده است، گفت: تعهد اشتغال استان هفت هزار بود اما تاکنون ۱۲ هزار شغل سال جدید در استان به ثبت رسیده است که از مصادیق آن پیشی گرفتن ایلام از تعهد اشتغال و ثبت اشتغال بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر تنها در۲ مجموعه ان جی ال و پتروشیمی دهلران است‌.

استاندار ایلام به سرمایه گذاری شرکت های بزرگ در ایلام نیز اشاره کرد و گفت: شرکت شستا برای تولید کاغذ سنگی در چرداول با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و شرکت غشاگستر با ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نمونه ای از رونق سرمایه گذاری و اشتغال در ایلام است.

وی در ادامه بر لزوم بکارگیری نیروی بومی در شرکت های نفت و گاز استان اشاره کرد و یادآور شد: تفاهم نامه ای بین استانداری، فنی و حرفه ای و وزارت نفت برای آموزش کارآموزان بومی و تخصصی حوزه نفت و گاز منعقد شده که این کارآموزان پس از فراگیری دانش تخصصی حوزه نفت و گاز در این حوزه فعالیت می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.