صدور موافقت اصولی ساخت بیمارستان جدید در بروجرد
17 دی 1401 - 14:31
بازدید 135
7
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با پیگیری های انجام شده موافقت اصولی برای ساخت یک بیمارستان جدید در بروجرد صادر شده است که پس از جانمایی و تخصیص بودجه لازم عملیات اجرایی ساخت آن پیگیری می‌شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: محمدرضا امانتچی روز شنبه اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بروجرد از ساختی قدیمی برخوردار هستند و با در نظر گرفتن اینکه ظرفیت تخت های بیمارستانی مصوب در بروجرد به بیش از ۸۰۰ تخت رسیده موضوع احداث بیمارستان جدید در بروجرد مطرح شده و موافقت آن بدست آمده است تا پس از طی مراحل قانونی عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۵۳۰ تخت بیمارستان در بیمارستان های دولتی بروجرد وجود دارد، بیان کرد: بیمارستان آیت الله بروجردی ۲۵۰ تخت، بیمارستان امام خمینی(ره) ۱۱۰ تخت و بیمارستان شهید چمران بروجرد ۱۷۰ تخت دارد اما ظرفیت مصوب تخت ها در بروجرد به بیش از ۸۰۰ تخت رسیده است پس می توان احداث بیمارستان جدید را مطرح کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمانی بروجرد اضافه کرد: مراکز درمانی شهرستان بروجرد از نظر درصد اشغال تخت پاسخگوی نیاز فعلی است اما از نظر استاندارد با توجه به تخریبی بودن و قدیمی ساز بودن آنها می توان گفت استاندارد نیست.

امانتچی افزود: این مسئله عدم توزیع مناسب تخت های بیمارستانی در بخش های مختلف به خصوص در شرایطی خاص همانند پیک بیماری ها بیشتر مشهود است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد یادآور شد: موضوع احداث بیمارستان جدید هنوز در مرحله جانمایی و مشخص کردن زمینی برای احداث است و تاکنون زمین هایی که در نظر گرفته شده است به دلایل متعددی اعم از مناسب نبودن از نظر نوع زمین و محل زمین، تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:
استاندار لرستان: تکمیل بیمارستان خرم آباد نیازمند اعتبار ملی است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.