اجتماعی
| 1 سال قبل

فرماندار ملایر: مردم را دسته بندی نکنیم

به گزارش گفتمان: “سلمان اسماعیلی” روز چهارشنبه در آئین تجلیل از بانوان شاغل شهرستان ملایر اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی تمام تلاش خود را برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه زنان و توجه بیشتر به ظرفیت‌های بانوان به کار گرفته تا بانوان جامعه زندگی بهتری داشته باشند.

وی بیان کرد: پای‌بندی زنان ایرانی به انقلاب، ولایت، ارزش‌های اسلامی، حجاب و عفاف، سناریوی دشمنان را در فتنه اخیر بر هم ریخت و با دفاع از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب دشمنان و مخالفان نظام را مایوس کردند.

وی افزود: زنان ایرانی حاضر نیستند جمهوری اسلامی را با منافقان، داعشی‌ها، انگلیس و آمریکا و سران دیگر کشورهای مخالف جمهوری اسلامی عوض کنند.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: خروجی مهم سناریوی دشمنان در فتنه و اغتشاشات اخیر، این بود که زنان جامعه ایرانی متدین، انقلابی و ولایت‌مدار هستند و دین، انقلاب و وطن خود را دوست دارند، حتی اگر سلیقه و دائقه فرهنگی آنها متفاوت باشد و مشکلات و انتقاد هم داشته باشند.

وی گفت: زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخلاف ادعاها و نگاه‌های جامعه غربی، از جایگاه والایی برخوردار است.

معاون استاندار همدان حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ابعاد والای شخصیتی بانوی دو عالم را الگویی تمام و کمال برای زنان و دختران جامعه ایران اسلامی دانست و افزود: الگویی که جمهوری اسلامی از زن در حوزه‌های مختلف ارائه کرده، خشم دشمنان را برانگیخته است.

اسماعیلی یادآور شد: زن از نگاه اسلام و جمهوری اسلامی، از جایگاه و حقوق برابری با مردان برخوردار است و نگاه جمهوری اسلامی به زنان مترقی است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، الگویی برای دیگر زنان هستند و باید ضمن رعایت الزامات، مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند.

اسماعیلی گفت: زن به عنوان رکن اصلی خانواده و تربیت نسل‌های آینده، همواره شایسته تجلیل و بزرگداشت است.

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن، از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان ملایر تجلیل شد.