نماینده کرمانشاه: همه باید از استاندار جدید حمایت کنند
30 دی 1401 - 0:08
بازدید 87
4
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید استان فردی خالص و بدون حاشیه است، گفت: همه باید از ایشان و برنامه‌هایشان حمایت کنیم.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمد رشیدی» در جمع مدیران استان کرمانشاه افزود: همه مدیران و نمایندگان مجلس باید با در اختیار قرار دادن تجارب خود به شخص استاندار که مسیر حرکتشان در مسیری درست قرار دارد را مورد حمایت کامل قرار دهند تا انشالله دوران مدیریت ایشان برای استان یک دوره رشد و بالندگی کم نظیر در تمام دوران پس از انقلاب باشد.

«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه ۳۰ آذرماه امسال با حکم وزیر کشور به عنوان نوزدهمین استاندار این استان منصوب شد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ اقتصادی دشمن یادآور شد: در چنین شرایطی اگر هزار دلیل برای کار نکردن داشته باشیم ولی یک دلیل برای کار کردن همواره باید باشد که آن هم عشق به مردم و بندگی خداست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از مدیران شیوه کارشان و تفکرشان این است که مدیر عاقل شخصی است که کار نکند چون اگر کار کند فردا باید به سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و قوه قضاییه جواب پس بدهد ولی اگر عشق به خدا باشد فرد مدیر همه اینها را به گردن می گیرد و کار می کند.

رشیدی تاکید کرد: جواب «نه» گفتن به مردم، استاندار و نمایندگان آسان است ولی رفتن، درست کردن ، تلاش کردن و از آب درآوردن سخت است و هنر مدیر خوب نیز این است که در شرایط جنگ اقتصادی این چنین عمل کند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف در استان ها گفت: فلسفه تشکیل این کارگروه ها این است که امور را به شکلی سریع السیر و بدون طی کردن مکاتبات اداری با شیوه « اختیار، تصمیم گیری و حرکت» بلافاصله به انجام رساند.

رشیدی اضافه کرد: شرایط فعلی، شرایط طی کردن روال عادی با نوشتن نامه و تقاضا کردن و به نتیجه رسیدن نیست چون در غیر اینصورت هفته ها، ماه ها و شاید سال ها این شیوه به طول بیانجامد و در شرایطی که کشور با یک جنگ اقتصادی تمام عیار مواجه است با این شیوه نمی توان نه اشتغال ایجاد کرد و نه مشکلات را حل کرد.

نماینده مردم کرمانشاه اظهار کرد: هم اینک باید بیشترین تلاش در استان در حوزه های ایجاد زیر ساخت برای راه، انرژی و آب که دارای ظرفیت زیادی هستیم و نیز ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی که به دلیل تکالیف انجام نشده مدیران ارشد کشور و استان در سال های گذشته به جای مانده است به شیوه ای جهادی حرکت کرد.

وی با بیان اینکه اگر انرژی و آب باشد صنعت و اشتغال نیز رونق پیدا خواهد کرد گفت: حق مردم کرمانشاه بیش از اینهاست و برخی اعتراضات و گلایه های مردم هم به حق بوده و ما مسوولان و نمایندگان نیز باید این مطالبات را دنبال کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.