امنیت یک رکن حیاتی در شریان و جریان کشور است/ آسمان غرب ایران امن ترین مرز کشور است
13 شهریور 1399 - 6:11
بازدید 147
9

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشرافیت کامل هرگونه حرکت هوایی دشمن را برای تامین امنیت آسمان کشور رصد می کند. به گزارش گفتمان زاگرس:امیر محمدرضا صادقی زاد در آئین معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی شهید ملکی شهرستان آبدانان اظهار داشت: براساس تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل […]

پ
پ


فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشرافیت کامل هرگونه حرکت هوایی دشمن را برای تامین امنیت آسمان کشور رصد می کند.

به گزارش گفتمان زاگرس:امیر محمدرضا صادقی زاد در آئین معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی شهید ملکی شهرستان آبدانان اظهار داشت: براساس تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا و تکیه بر دانش علمی و عملیاتی کارکنان و افسران متخصص و متعهد نیروی پدافند هوایی، توان پژوهشی و قدرت عملیاتی پدافند هوایی بحدی رسیده است که هیچ پرنده ای از دشمنان ایران اسلامی جرعت تعدی و تجاوز به مرزهای هوایی کشور را ندارد.

وی، آسمان غرب کشور را امن ترین مرز کشور دانست و افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری، تعهد و پایبندی پرسنل و و امکانات و تجهیزات فنی و نظامی نیروی پدافندهوایی، همه مرزهای هوایی جمهوری اسلامی را در مقابل قویترین قدرت های دنیا و منطقه نفوذ ناپذیرکرده است.

امیر صادقی زاده با تبریک دهم شهریور سالروز تاسیس نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان یکی از قدیمی و توانمندترین گروه های پدافند هوایی کشور است که تاکنون با تقدیم ۱۷ شهید گرانقدر در اوج اقتدار و هوشمندی ، به نحو مطلوب و مفید از مرزهای هوایی غرب کشور پاسداری و حفاظت کرده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور یادآور شد: امنیت یک رکن حیاتی در شریان و جریان کشور است که هیچ نعمتی نمی تواند جایگزین آن شود و امروز با هوشیاری و آمادگی ‌رزمی نیروهای مسلح، حمایت و مشارکت مردم بطور صد درصد در جامعه ما حاکم و پا برجا است.

در پایان این آئین از زحمات سرهنگ کیومرث نورالهی فرمانده سابق پدافند هوایی آبدانان تقدیر و سرهنگ حمید کیانی بعنوان فرمانده جدید این یگان نظامی معرفی شد.

تابناک

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.