اجتماعی
| 1 سال قبل

تسریع شهرداری در صدور پروانه ساختمانی سیتی‌سنتر تا ۱۸ اسفندماه

به گزارش گفتمان: فرهاد زیویار ظهر امروز چهارم اسفندماه در نشست با عوامل شرکت زیباسازه توس‌گام با موضوع احداث مرکز سیتی سنتر خرم‌آباد که با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: این مرکز در خیابان امام خمینی(ره) تقاطع ۱۳ آبان ایجاد و باید تمامی مشکلات موجود پیش روی ساخت آن، توسط دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در رفع موانع مشکلات این شرکت، اضافه کرد: شهرداری خرم‌آباد در فرآیند تغییر کاربری ملک مورد نظر از اداری-انتظامی به تجاری و در نهایت صدور پروانه ساختمانی، تا ۱۸ اسفند کار را به نتیجه لازم برساند.

زیویار در ادامه با اشاره به ساخت پارکینگ در طبقات زیرین این مرکز و نظر امور آب منطقه‌ای لرستان که حفاری بیش از ۱۳ متر به حفره‌های آب‌های زیرزمینی می‌رسد و ممنوع است، افزود: برای ارائه راه‌حل مناسب، شرکت فوق تحت نظارت امور آب با مهندسین مشاور آب قراردادی ایجاد کند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی شرکت زیبا سازه توس‌گام نسبت به حفاری این مرکز تا عمق مورد توافق با آب منطقه‌ای می‌تواند اقدام کند تا برای ادامه کار نظر تخصصی مشاور دریافت شود.

گفتنی است پروژه سیتی سنتر به عنوان بزرگترین مرکز تجاری در لرستان به مساحت ۶ هزار مترمربع در شهر خرم‌آباد احداث خواهد شد.