اجتماعی
| 1 سال قبل

سریال مسمومیت دانش آموزان به ایلام رسید، ترس فرستادن دانش آموز به مدرسه در شهرستانها

گفتمان، بهروز مردانی: در ابتدای امر مسمومیت‌های سریالی شهرهای بزرگ و کلان شهرها را در برمیگرفت ولی به تدریج و به دلیل نبود اراده ای برای شناسایی عاملان این رخداد غم انگیز اینک اما با افزایش و گسترش نگران کننده در شهرهای کوچک آموزش و پرورش را با چالش و والدین را نگران و مردد به فرستادن بچه ها به مدرسه کرده است.

این نگرانی در شهر کوچکی مثل آبدانان که در پاره ای اوقات کانون اعتراضات ماه‌های اخیر لقب گفته بود تشدید شده و حسابی والدین را مضطرب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص می گوید خوشبختانه تاکنون موردی از مسمومیت در مدارس شهرستان گزارش نشده و جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه جلسات مختلفی با مدیران مدارس و نیز فرماندار آبدانان برگزار و تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شده است.

کورش پیری اظهار میدارد بازدید از سطح تمامی مدارس شهری و روستایی انجام گرفته، مدیران را مکلف به بستن درب و پنجره ها و حتی بازرسی برخی دانش آموزان نموده و توصیه های لازم را ابلاغ نموده ایم.

وی با درک ابراز نگرانی والدین نسبت به فرزندان خود بیان می کند خانواده از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته و همکاریهای لازم با مدیران مدارس را داشته تا از بروز هرگونه حادثه ای مصون بمانیم.