برخورد با ۲۲ واحد به دلیل تخلف صنفی و بهداشتی در دزفول
05 فروردین 1402 - 16:26
بازدید 57
4
۱۱ واحد صنفی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی در دزفول پلمب و پرونده تخلف صنفی ۱۱ واحد عرضه زولبیا و بامیه به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول روز شنبه اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

محمدعلی شفیعی نیا افزود: از زمان آغاز این طرح تا چهارم فروردین ماه، یکهزار و ۴۸۸ مورد بازسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۸۴۸ مورد بازرسی از مراکز عمومی، گردشگری و اسکان مسافران نوروزی در دزفول انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۰۶ بازدید مشترک و ۱۷۱ نمونه برداری از مواد غذایی دزفول انجام و ۲۸۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول اظهارکرد: ۵۴ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی هتل‌ها و رستوران‌های دزفول نیز انجام شد و ۱۰۳ مورد اخطاریه و اقدامات قانونی به رستوران‌ها، هتل‌ها، عرضه مواد اغذیه خام و سایر اماکن داده شد.

وی افزود: طی این بازرسی‌ها پس از اخطار و تذکرهای بهداشتی و پابرجا بودن مشکلات بهداشتی، ۱۱ واحد پلمب شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان دزفول نیز گفت: با توجه فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان به منظور نظارت بیشتر بر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط در دستور کار قرار دارد.

مجتبی فرهی‌نیا افزود: لازم است برای رفاه حال حقوق مصرف‌کنندگان، واحدهای صنفی نسبت به درج قیمت و رعایت نرخ مصوب، دقت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی ادامه داد: در همین راستا، ۱۱ پرونده تخلف در زمینه فروش زولبیا و بامیه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دزفول به شهروندان توصیه کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، گزارش‌های خود را از طریق تلفن ۰۶۱۴۲۴۲۰۶۹۹ به واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان دزفول اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.