کسب رضایت اولیای دم در کمتر از یک هفته از وقوع قتل در شوش
06 فروردین 1402 - 23:48
بازدید 56
3
رئیس کل دادگستری خوزستان از جلب رضایت اولیای دم با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان شوش در دم کمتر از یک هفته پس از وقوع قتل، خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی دهقانی اظهار کرد: چند روز پیش یک فقره قتل در میان‌آب از توابع شهرستان شوش اتفاق افتاد و جهت ایجاد صلح و سازش و پیشگیری از تنش و تشدید درگیری‌ها در منطقه، پرونده به صورت فوری و ویژه به شورای حل اختلاف شوش ارجاع شد.

وی افزود: اعضای شورای حل اختلاف با استفاده از ظرفیت ستاد صبر، همیاران صلح، سران عشایر، بزرگان و معتمدین منطقه، با تشکیل چندین جلسه با طرفین ظرف یک هفته، به این اختلافات پایان بخشیده و رضایت اولیای دم را اخذ کردند.

دهقانی گفت: با توجه به پشیمانی قاتل از جرم ارتکابی خود، خوشبختانه تلاش و زحمات این عزیزان در طول این مدت به نتیجه نشست و با تاسی از پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم»، صورتجلسه بین طرفین تنظیم و به امضای شیوخ، بزرگان حاضر در جلسه رسید و صلح و سازش بین آنان برقرار شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان در پایان از اولیای دم، بزرگان طایفه مقتول، اعضای شورای حل اختلاف و تمامی افرادی که در حل و فصل این پرونده نقش داشتند، قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.