استان ها
| 4 سال قبل

معاون رئیس جمهور: مرکز جامع سرطان همدان تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه امیدواریم مرکز جامع سرطان بعثت استان همدان تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد٬ گفت: با بهره‌برداری مرکز جامع سرطان همدان‌، هم غرب کشور و هم کل کشور از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:محمدباقر نوبخت در شورای برنامه‌ریزی استان همدان  درباره مرکز جامعه سرطان همدان را مرکزی دانست که همه بیماران کشور از خدمات آن بهره مند خواهند شد٬ اظهار داشت:  ۳۷ پروژه تولیدی با اعتبار هزار و ۷۱ میلیارد تومان از طریق منابع دولتی، بانکی و سهم‌آورده در نظر گرفته شده است که می‌توانند برای ۱۹ هزار و۶۲۷  نفر ایجاد اشتغال کند.

وی با اعلام اینکه ارزش افزوده پروژه‌های تولیدی استان همدان، هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است٬ عنوان کرد: ۲ هزار واحد طرح تامین مسکن محرومین تا ۹ ماه آینده آماده خواهند شد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تخصیص‌های لازم برای به بهره‌برداری رساندن ۱۶ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۳۰۶ میلیارد تومان که می‌تواند اشتغال‌زایی بیش از ۱۹ هزار نفر را فراهم کند، انجام می‌شود٬ مطرح کرد: سعی می‌کنیم با حمایت و تقویت اعتبارات لازم، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی اکباتان به بهره‌برداری برسد.

وی با اعلام اینکه امیدواریم مرکز جامع سرطان بعثت استان همدان تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد٬ گفت:  با بهره‌برداری مرکز جامع سرطان همدان‌، هم غرب کشور و هم کل کشور از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

تسنیم