رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج افزایش یافت
15 شهریور 1399 - 17:54
بازدید 210
10

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: پنج رشته جدید به مجموع رشته‌های این واحد اضافه شده و از سال تحصیلی جدید برای آنها دانشجو پذیرش می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:عبدالله رفاعی اظهار داشت: مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید در واحد سنندج، معماری و حسابداری در واحد مریوان و حقوق […]

پ
پ

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: پنج رشته جدید به مجموع رشته‌های این واحد اضافه شده و از سال تحصیلی جدید برای آنها دانشجو پذیرش می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:عبدالله رفاعی اظهار داشت: مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید در واحد سنندج، معماری و حسابداری در واحد مریوان و حقوق دردانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه و سقز رشته‌های جدیدی است که به مجموع رشته های این دانشگاه افزوده شده است.

وی اضافه کرد: در مقطه کارشناسی هم تعدادی رشته درخواست شده که هنوز مجوز افزایش آن دریافت نشده و از آن جمله مهندسی پزشکی بیوالکتریک است که شرایط پذیرش دانشجو در این رشته را داریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج درباره شرایط ویژه سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع کرونا، افزود: بنابر اعلام ستاد کرونا کلاس‌های تئوری به صورت مجازی و کلاس‌های عملی هم با شرایط خاص برگزار می‌شود که از آن جمله تشکیل کلاس درس در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره در هر گروه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و به صورت فشرده است.

رفاعی با بیان اینکه در پنج واحد دانشگاهی و مراکز بانه و سما تدریس به صورت استانی خواهد بود، یادآور شد: دانشجویان حاضر در تدریس مجازی به صورت واحد، توسط یک استاد در هر درس، از آموزش برخوردار می‌شوند.

وی به اجرای طرح تعاون به منظور جلوگیری از تردد دانشجویان از شهر محل سکونت خود اشاره و و تاکید کرد: هر دانشجو در نزدیکترین واحد دانشگاهی محل زندگی خود می‌تواند آموزش ببیند.

درحال حاضر ۳۸۰ نفر عضو هیأت علمی این دانشگاه هستند و ۵۶ درصد از استادیار بوده و ۴۴۵ رشته در مقاطع مختلف تدریس می‌شود که ۳۳ رشته آن دکترا، ۹۶ ارشد، و مابقی کاردانی و کارشناسی است.

دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با ۱۴ هزار دانشجو دارای ۶ واحد در شهرهای سنندج، مریوان، قروه، بیجار، سقز و بانه است و ۷۶۰ نفر از دانشجویان در مقطع دکترا، ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.