رتبه اول کشوری سقز در حمایت از خانواده زندانیان/٢۶۵ خانواده زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان سقز
16 شهریور 1399 - 4:03
بازدید 112
5

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز با یادآوری پوشش ۲۶۵ خانواده زندانی در سقز، گفت: این انجمن در راستای خدمت به خانواده زندانیان بی‌بضاعت رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.  به گزارش گفتمان زاگرس:محمدرشید غفوری صبح امروز در نشست ماهانه این انجمن که با حضور دادستان، رئیس زندان مرکزی و خیرین برگزار […]

پ
پ

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز با یادآوری پوشش ۲۶۵ خانواده زندانی در سقز، گفت: این انجمن در راستای خدمت به خانواده زندانیان بی‌بضاعت رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش گفتمان زاگرس:محمدرشید غفوری صبح امروز در نشست ماهانه این انجمن که با حضور دادستان، رئیس زندان مرکزی و خیرین برگزار شد، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان همواره در دستور کار این انجمن بوده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز با یادآوری پوشش ۲۶۵ خانواده زندانی در سقز، گفت: این انجمن در راستای خدمت به خانواده زندانیان بی‌بضاعت رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی توزیع سبدهای کالا و مواد غذایی در مناسبت‌های مختلف، کمک به بخش فرهنگی و ورزشی زندان، کاریابی همسران زندانیان، برگزاری کلاس‌های آموزشی(مهارت‌های زندگی و مبارزه با اعتیاد) جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین جهت حمایت از خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت را از دیگر اقدامات این انجمن اعلام کرد.

غفوری ادامه داد: پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی از دیگر اقدامات این انجمن بوده است که قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به تمام دانش آموزان اهدا شده است.

وی از حمایت‌های مردم و خیرین و نیز کمیته امداد این شهرستان در راستای کمک به خانواده زندانیان تقدیر کرد.

دادستان شهرستان سقز هم در این نشست با اشاره به حمایت خوب انجمن از خانواده زندانیان بی‌بضاعت، بر ادامه این کمک تاکید کرد و از خیرین هم دعوت کرد کماکان انجمن را حمایت و همراهی کنند.

علی‌رضا رضاپور گفت: باید برای انجمن و در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان ایجاد درآمد شود و منابعی که نیاز است تقویت تا این انجمن در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان اقدام کند.

وی افزود: فعالیت‌های انجمن باید فرهنگ‌سازی شود تا در جامعه نهادینه شود تا مردم در این امر خیر بیشتر مشارکت کنند.

رییس زندان مرکزی سقز هم در این نشست راهکارهایی برای ایجاد اشتغال زندانیان و خانواده‌هایشان پیشنهاد داد و تعامل هرچه بیشتر انجمن با زندان را خواستار شد.

محمد آذریون ادامه داد: از منابعی که در قانون تعریف شده و انجمن حمایت از زندانیان می‌تواند از آنها بهره بگیرد باید استفاده کرد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.