درخواست استاندار چهارمحال و بختیاری از ستاد کرونا برای تعویق در بازگشایی مدارس
16 شهریور 1399 - 10:04
بازدید 135
4

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای تعویق در بازگشایی مدارس درخواستی تنظیم و به ستاد مقابله با کرونای کشور ارسال می‌شود، گفت: این مسئله باتوجه به شرایط استان و دغدغه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد. به گزارش گفتمان زاگرس: اقبال عباسی ۱۶ شهریورماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای تعویق در بازگشایی مدارس درخواستی تنظیم و به ستاد مقابله با کرونای کشور ارسال می‌شود، گفت: این مسئله باتوجه به شرایط استان و دغدغه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

به گزارش گفتمان زاگرس: اقبال عباسی ۱۶ شهریورماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری با  تاکید بر اینکه در بازگشایی مدارس تابع تصمیمیات ستاد ملی کرونا هستیم، اظهار کرد: طبق آمار موجود در کشور جمعیت دانش‌آموزی مدارس متفاوت است و برخی از مدارس تعداد دانش‌آموزان کمی دارند، بنابراین نمی‌توان برای روند آموزش به صورت حضوری و مجازی در کشور یک نسخه واحد پیچید.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر دسترسی به محتوای آموزشی از روش‌های حضوری، غیرحضوری و مجازی امکانپذیر است و دانش‌آموزان می‌توانند از طریق شبکه‌های آموزشی و فضای مجازی آموزش‌های درسی را دریافت کنند، اما در قبال افرادی که تمایل به آموزش حضوری دارند مسئول هستیم و باید به آن‌ها خدمات آموزشی ارانه دهیم.

وی با بیان اینکه برای تعویق در بازگشایی مدارس درخواستی تنظیم و به ستاد مقابله با کرونای کشور ارسال می‌شود، گفت: این مسئله باتوجه به شرایط استان و دغدغه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود، اما بنا بر مصلحت می‌توان در برخی از شهرها و روستاها که آمار ابتلا بالا است تعطیلی را به صورت موردی انجام داد.

عباسی تاکید کرد: با بازگشایی خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی مخالف هستیم و به نظر می‌رسد باید برای این مسئله در یک زمان مناسب‌تر تصمیم‌گیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید  بر حمایت همه‌جانبه از آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، عنوان کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مدارس باید تشدید و روزانه نتایج این گزارشات به مدیران آموزش و پرورش و فرمانداران اعلام شود تا در صورت رعایت نشدن ضوابط بهداشتی با این افراد برخورد شود.

وی در ادامه با تاکید بر نظارت بیشتر بر سیستم حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس، افزود: این مسئله همواره یکی از مطالبات مردمی بوده است، بنابراین در ایام بازگشایی مدارس بر رعایت پروتکل‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی نظارت بیش‌تری شود.

عباسی با اشاره به اینکه تصمیمات ستاد کرونا مقطعی است و ممکن است در هفته‌های آینده تغییر کند، خاطرنشان کرد: باید بعد از بازگشایی مدارس شرایط بررسی شود، زیرا سلامت مردم و دانش‌آموزان برای ما اولویت است.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.