۶ نفر دیگر از متهمان تیراندازی مراسم عزاداری بندر امام بازداشت شدند
02 مهر 1402 - 18:32
بازدید 67
4

دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی (ره) از بازداشت ۶ نفر دیگر از عوامل تیراندازی منجر به فوت در یک مراسم عزا در این شهر خبر داد. به گزارش گفتمان به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری‌اصل روز یکشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه، در پی تیراندازی در […]

منبع : ایرنا
پ
پ

دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی (ره) از بازداشت ۶ نفر دیگر از عوامل تیراندازی منجر به فوت در یک مراسم عزا در این شهر خبر داد.

به گزارش گفتمان به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری‌اصل روز یکشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه، در پی تیراندازی در یک مراسم عزاداری در بندر امام، مداح مراسم که مشغول خواندن شعر بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه، دستور قضایی لازم صادر شد و با رصد اطلاعاتی و تلاش مامورین فراجا چهار نفر از عوامل برگزاری مراسم و مظنون اصلی این تیراندازی بازداشت شدند.

جعفری‌اصل گفت: با تشکیل پرونده قضایی در این خصوص،۶ نفر دیگر از عوامل مرتبط با حادثه نیز که تحت تعقیب قضایی قرار داشتند، بازداشت و یک سلاح کلاشینکف نیز از آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و با تمامی عوامل مرتبط با این حادثه و حوادث مشابه قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

برای مقابله و جلوگیری از انجام رسم غلط تیراندازی در مراسم مختلف، مسئولان استان و بزرگان طوایف با برگزاری پویش‌های مختلف فرهنگی، تلاش در برچیده شدن این رسم در استان دارند.

بیشتر بخوانید:
شهادت مامور نیروی انتظامی خوزستان در تاسوعای حسینی
یک مقر نظامی در ماهشهر مورد حمله تروریستی قرار گرفت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.