آموزش و پرورش کرمانشاه برای پاسخگویی به اولیای دانش‌آموزان ۲ خط تلفن راه‌اندازی کرد
17 شهریور 1399 - 5:03
بازدید 178
12

 رییس اداره ‌اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد ۲ خط تلفن به منظور بررسی و پاسخگویی به پیشنهادات و سوالات اولیاء دانش‌آموزان درباره بازگشایی مدارس در سال تحصیلیجدید راه‌اندازی شد. به گزارش گفتمان زاگرس:رضا شیرزادی گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جامعه و نگرانی بسیاری از خانواده‌های دانش‌آموزان و […]

پ
پ

 رییس اداره ‌اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد ۲ خط تلفن به منظور بررسی و پاسخگویی به پیشنهادات و سوالات اولیاء دانش‌آموزان درباره بازگشایی مدارس در سال تحصیلیجدید راه‌اندازی شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:رضا شیرزادی گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جامعه و نگرانی بسیاری از خانواده‌های دانش‌آموزان و تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای تکریم ارباب ‌رجوع و پاسخگویی سریع به اولیاء دانش‌آموزان، در خصوص بازگشایی مدارس و حضور آنان در کلاس‌های درسی، این ۲ خط تلفن راه‌اندازی شده است.

او با تاکید بر این‌ که آموزش و پروش استان اولویت خود را بر پایه سلامت دانش‌آموزان پایه‌گذاری کرده است، افزود: هدف از راه‌اندازی این خط تلفن این است که خانواده‌ها در نهایت ایمنی پیشنهادات و سوالات خود را مطرح و در اسرع وقت پاسخ خود را نیز دریافت کنند.

وی اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و سوال با ثبت مشخصات خود و یا دانش‌آموز، پیگیر مسایل بهداشتی و آموزشی باشند و با شماره‌های ۰۹۹۱۶۶۸۵۳۸۶ و خط ثابت ۰۸۳۳۸۲۳۰۹۴۲ تماس بگیرند.

سال تحصیلی جدید از  ۱۵ شهریور در سراسر کشور آغاز شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۶۵ هزار دانش آموز و ۲۸ هزار فرهنگی با چهار و ۶۰۰ مدرسه دارد

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.