روابط‌عمومی‌ها نگذارند سئوالات مردم و رسانه‌ها در هاله‌ای از ابهام بماند …
11 بهمن 1402 - 9:50
بازدید 76
12
استاندار ایلام در نشست با مدیران روابط‌عمومی‌ها:

دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در نشست با مدیران روابط‌عمومی دستگا‌ه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌ها، گفت: رسالت اصلی روابط‌عمومی‌ها، اطلا‌ع‌رسانی و اطلاع‌یابی است و انتظار می‌رود روابط‌عمومی با استفاده از ظرفیت بالای خود با انعکاس عملکردها، در موفقیت دستگاهی که در آن فعالیت می‌کند اثرگذار باشد. به گزارش گفتمان: بهرام […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در نشست با مدیران روابط‌عمومی دستگا‌ه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌ها، گفت: رسالت اصلی روابط‌عمومی‌ها، اطلا‌ع‌رسانی و اطلاع‌یابی است و انتظار می‌رود روابط‌عمومی با استفاده از ظرفیت بالای خود با انعکاس عملکردها، در موفقیت دستگاهی که در آن فعالیت می‌کند اثرگذار باشد.

به گزارش گفتمان: بهرام نیا با بیان این‌که مدیران روابط‌عمومی دستاوردها را مستندسازی و اطلاع‌رسانی کنند، افزود: انعکاس دستاوردهای دولت به نحوه شایسته به روابط‌عمومی‌ها بستگی دارد. ‌هر قدر روابط‌عمومی‌ها توانمند باشند دستاوردها به‌طور هنرمندانه و هوشمندانه به مردم انعکاس داده می‌شوند.

استاندار ایلام، «جهاد تبیین» را  انعکاس هوشمندانه و هنرمندانه‌ی دستاوردهای دولت دانست و گفت: امروز در این نشست هر یک از مدیران روابط‌عمومی، عملکردهای شاخص خود را ارایه کردند که جهاد تبیین همان انعکاس دستاوردها است.

وی اضافه کرد: دشمن امروز با سلاح ناامیدی به میدان آمده و تلاش دارد ذهن مردم را تخریب و  بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین و بی‌انگیزه شدن برای ادامه‌ی حیات را تقویت کند‌.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی به موقع، صحیح و شفاف دستاوردها، تنها سلاح ما در مقابل جنگ شناختی دشمن است.

دکتر بهرام‌نیا با بیان این‌که دشمن امروز  در جنگ ادراکی و شناختی در راستای ناکارآمدی حکومت‌های سیاسی به میدان آمده است، گفت: امروز حربه‌ی دشمن این است که حکومت اسلامی توان مدیریت جامعه را ندارد و جوانان را مایوس می‌کند و با بدنام کردن مسئولین و بی‌انگیزگی مردم درصدد است که موضوع انتخابات در کشور کم‌رنگ شود.

وی با اشاره به برخی موفقیت‌های استان  ایلام و کسب عناوین برتر در حوزه‌های مختلف، یادآورشد: با اهتمام رسانه‌ها و مدیران، ایلام در کشور به عنوان پدیده‌ی نوظهور در گردشگری معرفی شد و اکنون استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) شناخته می‌شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: اسم ایلام در کشور اکنون یادآور استانی است که پایتخت فرهنگی و مذهبی بوده و ویژگی اصلی مردمان آن سخاوت و شجاعت است.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: ایلام سال‌های سال، نگین تورم در کشور بود، تورم ایلام پس از سال‌ها، طی دو سال اخیر ۱۵ پله بهبود یافته است و واحد‌های راکد زیادی به چرخه‌ی تولید بازگشتند و این استان از  رشد سرمایه‌گذاری رتبه‌ی ۵ کشور را به خود اختصاص داده است که ضرورت دارد این قبیل دستاوردها در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها منتشر شود.

وی اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید پاسخ‌گوی شبهات و انتقادات مردم و رسانه‌ها باشند و اقناع‌سازی مردم در دستور کار روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد‌. روابط‌عمومی‌ها نباید اجازه دهند سئوالات مردم و رسانه‌ها در هاله‌ای از ابهام بماند.

استاندار ایلام با ذکر این مطلب که روابط‌عمومی‌ها چشم بینا و گوش شنوای دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: روابط‌عمومی‌ها با خلاقیت خود می‌توانند جایگاه سازمان‌ها را ارتقا دهند.

استاندار ایلام ادامه داد: زیبایی و هیمنه‌ی هر سازمان بستگی به معرف آن سازمان دارد که آن شخص روابط‌عمومی است و روابط‌عمومی‌ها آیینه‌ای هستند که عملکرد دستگاه‌ها را به مردم منعکس می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای کسب موفقیت و انعکاس دستاوردهای دولت به نحوه شایسته، ضرورت دارد  ارتباط روابط‌عمومی با رسانه‌ها و مردم تقویت شود.

بیشتر بخوانید:
روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ضرورت حضور مردم در انتخابات را تبیین کنند
روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید از بهترین‌های این حوزه باشند/کارگروه تولید محتوا در استان تشکیل شود
عملکرد روابط عمومی ها ضعیف است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.