بارزترین ملاک ارزیابی مدیران بایست؛دفاع از منافع مردم و استان باشد
19 شهریور 1399 - 14:42
بازدید 188
8

استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که بارزترین ملاک ارزیابی بایست دفاع از منافع مردم و استان باشد، گفت: ارزیابی‌ها بایست بصورت کمی و کیفی نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد  به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی‌دشتکی گفت: باید به سمت و سوی واقعی سنجی در ارزیابی‌ها برویم و البته امروز این مهم در دستور کار استان است. استاندار ایلام ویژگی مدیران […]

پ
پ

استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که بارزترین ملاک ارزیابی بایست دفاع از منافع مردم و استان باشد، گفت: ارزیابی‌ها بایست بصورت کمی و کیفی نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد

 به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی‌دشتکی گفت: باید به سمت و سوی واقعی سنجی در ارزیابی‌ها برویم و البته امروز این مهم در دستور کار استان است.

استاندار ایلام ویژگی مدیران موفق را داشتن تعهد کاری بالا در دفاع از منافع مردم و استان عنوان کرد و گفت: در ارزیابی‌ها متر و معیار بایست مشخص و بر اساس میزان پیشرفت از نقطه A به B باشد و صرفاً بر خود ارزیابی‌های مدیران متکی نباشد.

وی ادامه داد: خود ارزیابی برای تعیین اهداف و راهبردها است و در ارزیابی‌ها بایست میزان تطبیق خودارزیابی با واقعیت‌های موجود مشخص شود.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که ارزیابی‌ها در استان بصورت سالانه، فصلی و ماهیانه انجام می‌گیرد، اضافه کرد: علاوه بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که درگیر در کار ارزیابی سالانه است، بازرسی و روابط عمومی استانداری نیز بصورت فصلی و ماهیانه این مهم را در شاخص‌های مشخص مد نظر دارند که لازم است دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

وی با عنوان این مطلب که ارزیابی در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی یک کار خوب و ارزشمند است، تاکید کرد: روابط‌عمومی آئینه تمام نمای دستگاه‌ها و سازمان‌ها است و ضعف روابط عمومی نشانه ضعیف بودن مدیریت در آن دستگاه و سازمان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.