تأکید بر توسعه فرهنگ تعاون در لرستان/ تعاونی‌ها به معنای واقعی ایجاد شوند
19 شهریور 1399 - 17:36
بازدید 121
9

استاندار لرستان گفت: برخی تعاونی‌ها به صورت خانوادگی اداره می‌شوند، حال اینکه در این مجموعه‌ها بایستی سرمایه و فکر از محل‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار بگیرند. به گزارش گفتمان زاگرس: سید موسی خادمی عصر امروز در آئین افتتاح ۱۴ تعاونی در لرستان، اظهار کرد: در قرآن کریم به امر تعاون سفارش بسیار شده است. […]

پ
پ

استاندار لرستان گفت: برخی تعاونی‌ها به صورت خانوادگی اداره می‌شوند، حال اینکه در این مجموعه‌ها بایستی سرمایه و فکر از محل‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش گفتمان زاگرس: سید موسی خادمی عصر امروز در آئین افتتاح ۱۴ تعاونی در لرستان، اظهار کرد: در قرآن کریم به امر تعاون سفارش بسیار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عمل نیز بایستی تعاون جایگاه واقعی خود را پیدا کند، همچنان که تاکنون در استان اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

استاندار لرستان با تأکید بر توسعه فرهنگ تعاون در استان، بیان داشت: اگرچه در سطح کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار هستیم، با این وجود قابلیت تعاون بیش از این ظرفیت‌ها است.

خادمی با بیان اینکه بایستی تعاون را به معنای واقعی ایجاد کرد، گفت: برخی تعاونی‌ها به صورت خانوادگی اداره می‌شوند، حال اینکه در این مجموعه‌ها بایستی سرمایه و فکر از محل‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی بر ایجاد تعاونی‌های پایدار و قوی در استان تاکید و تصریح کرد: ایجاد تعاونی بر مبنای قدیم در اقتصاد و توسعه استان نقش بسزایی خواهد داشت.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.