به گزارش گفتمان: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام و دبیر ستاد انتخابات استان گفت: در اجرای ماده(۸۶ ) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۱ و ۲ و ۳ ذیل آن، از تاریخ انتشار آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی (۱۳/ ۱۲ /۱۴۰۲ ) به مدت ۲ روز، کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شکایت داشته باشند میتوانند به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.
فرشید زرگوش افزود: همچنین این افراد میتوانند ظرف ۷ روز از تاریخ اخذ رای (۱۲/۱۱/ ۱۴۰۲) شکایت مستند خود را که شامل مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و امضای شاکی میباشد را مستند بهصورت حضوری به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم و یا به صورت غیرحضوری در سامانه (داوطلب من) درج نمایند.