گمانه‌زنی نتایج انتخابات در فضای مجازی پیگرد قانونی و قضایی دارد
20 شهریور 1399 - 5:45
بازدید 142
5

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تنها مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب و دالاهو را ستاد انتخابات استان اعلام کرد و گفت: هرگونه گمانه‌زنی رسانه‌ها و کانال‌های فضای مجازی پیگرد قانونی و قضایی دارد. به گزارش گفتمان زاگرس:بهرام فاضلی‌زاد افزود: باتوجه به اینکه رای‌گیری در استان فقط در […]

پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تنها مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب و دالاهو را ستاد انتخابات استان اعلام کرد و گفت: هرگونه گمانه‌زنی رسانه‌ها و کانال‌های فضای مجازی پیگرد قانونی و قضایی دارد.

به گزارش گفتمان زاگرس:بهرام فاضلی‌زاد افزود: باتوجه به اینکه رای‌گیری در استان فقط در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب انجام می‌شود، بعد از پایان رای‌گیری کار شمارش آرا شروع و نتیجه قطعی خیلی زود مشخص خواهد شد.

وی اظهار داشت: تجربه نشان داده است برخی از کانال‌ها در فضای مجازی براساس شنیده‌ها و وصول آرای چند صندوق، نتایجی را در جامعه منتشر و برای دست‌اندرکاران انتخابات مشکلاتی را ایجاد می کنند.

فاضلی‌زاد با اشاره به اینکه نتایج انتخابات استان کرمانشاه در روز جمعه فقط یک‌ بار و آن هم نتیجه پایانی اعلام می‌شود، افزود: از طرفداران کاندیداها در ۲ حوزه انتخابیه انتظار داریم ضمن احترام به کاندیدای رقیب، تا زمان اعلام نتیجه قطعی از حدس و گمانه‌زنی پرهیز کنند و فضای جامعه را آرام نگه دارند.

ضرب و جرح فعال رسانه‌ای استان را محکوم می‌کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضرب و جرح دبیرکل حزب توسعه و مدیرمسوول هفته‌نامه غرب و آفتاب را محکوم کرد و گفت: چنین اقداماتی توسط هرشخص یا گروهی انجام شود، مذموم و ناپسند است و به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

وی افزود: حسنعلی مهدوی چشمه‌گچی از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی استان است و زحمات فراوانی را برای نشریات مکتوب استان کشیده است و این دست اقدامات و خشنوت از سوی هرکسی محکوم است بخصوص که آقای مهدوی سبقه فرهنگی و رسانه‌ای هم داشته است.

فاضلی‌زاد در خصوص پیگیری‌های اداره ‌کل ارشاد هم گفت : بعد از این اتفاق به دادستانی نامه نوشتیم و خواستار تسریع در روند این پرونده شدیم و در عین حال هم از نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی هم می‌خواهیم نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.