خوانده می شوید : به نظر شما کاهش نرخ بیکاری در ایلام به ۶/۵درصد با واقعیت همخوانی دارد ؟!
20 شهریور 1399 - 16:44
بازدید 99
3

ما می خواهیم نظر شما را در خصوص وضعیت بیکاری در ایلام جویا شویم ،با ما همراه شوید ودر بخش ارسال نظرات ،نظر خود را در این باره اعلام نمایید: تحریریه گفتمان زاگرس: بر آن است تا با گشایشی باکس خبری جدیدی تحت عنوان” خوانده می شوید” مخاطبین فرهیخته را در مسایل گوناگون استان درگیر […]

پ
پ

ما می خواهیم نظر شما را در خصوص وضعیت بیکاری در ایلام جویا شویم ،با ما همراه شوید ودر بخش ارسال نظرات ،نظر خود را در این باره اعلام نمایید:

تحریریه گفتمان زاگرس: بر آن است تا با گشایشی باکس خبری جدیدی تحت عنوان” خوانده می شوید” مخاطبین فرهیخته را در مسایل گوناگون استان درگیر نموده ونظر آنان را در خصوص مسایل مختلف جویا سپس برهمان اساس مبادرت به تحلیل و تولید محتوی در خصوص مسایل مختلف استان نماید.

همانطور که می دانید امروزه در کنار مشکلات اقتصادی که جامعه ما درگیر آن است ،” بیکاری ” یکی از دغدغه های مهم مردم ومسئولین والبته به یک چالش مهم اجتماعی وامنیتی برای کشور تبدیل شده است .

انتظار مردم از مسئولین این است که با شیوه های متعدد بتوانند برای جوانان جویای کار اشتغال آفرینی کنند . در استان ایلام نیز بدلایل متعدد وضعیت از سایر نقاط کشور به مراتب بدتر است ،در حالیکه بسیاری از خانواده ها با چالش بیکاری دست وپنچه نرم می کنند ،اما مسئولین براساس آمار ارایه شده ازسوی مرکز آمار اعلام کرده اند که نرخ بیکاری در استان ایلام به ۶/۵ درصد رسیده است .

این آمار انتقاد بسیاری از کنش گران اجتماعی ورسانه ها را برانگیخته است اما همانگونه که سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام کرده اند ،استان ایلام نمی تواند در این خصوص دخل وتصرفی داشته باشد .

اینک ما می خواهیم نظر شما را جویا شویم ،با ما همراه شوید ودر بخش ارسال نظرات ،نظر خود را در این باره اعلام نمایید:

آیا شما قبول دارید که آمار بیکاری در استان ایلام به ۶/۵ رسیده است ؟

آیا قبول دارید که مسئولین استان دخل وتصرفی در آمار ها ندارند ؟

وضعیت بیکاری خانواده ،روستا ،محله ،و شهر شما چگونه است ؟!

آیا در اطراف شما طرح های اشتغالزایی از سوی دولت به بهره برداری رسیده است ؟

چرا آمارها  از کاهش نرخ بیکاری در ایلام حکایت دارند؟

شما آمار را قبول دارید یا واقعیت میدانی را ؟

نظر خود را اعلام نمایید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.