نقش روابط‌عمومی‌ها در ارتقا عملکرد و جایگاه دستگاه‌ها، نقشی بی‌بدیل است
29 اردیبهشت 1403 - 9:33
بازدید 100
7
محمد صحرایی با اشاره به فراز و فرودها و شناسایی نقاط ضعف و قوت روابط‌عمومی‌ها، افزود: در سالی که گذشت بسیاری از روابط‌عمومی‌‌ها در حوزه های مختلف به ویژه انعکاس عملکردهای دولت، خوب عمل کردند اما تعدادی هم در حد انتظار ظاهر نشدند.
نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

به گزارش گفتمان: صحرایی با اشاره به ارزیابی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌ها، ادامه داد: برنامه ارزشیابی روابط‌عمومی‌ها با دستور استاندار محترم آغاز و پس از تشکیل کمیته داوری متشکل از ارشاد و شورای اطلاع رسانی و روابط‌عمومی استانداری، مستندات بررسی و در چند بخش دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های آموزشی، فرهنگی و دانشگاه‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و شرکت‌ها بر مبنای چند بخش عملکردی(هفته دولت، اربعین‌حسینی، مناسبت‌ها، دهه فجر، انتخابات و رصد سالانه)، روابط‌عمومی‌های برتر مشخص شدند که امروز و در روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، مورد تجلیل قرار می گیرند.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام بیان داشت: بعضی از مدیران شخصا، پای‌کار روابط‌عمومی آمدند و نقش روابط‌عمومی را انجام دادند که شایسته تقدیرند و برخی دیگر از همکاران روابط‌عمومی نیازمند تلاش بیشتر هستند تا بتوانند در حوزه کاری خود، نقش‌آفرین باشند.

صحرایی همچنین با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس دستاوردهای دولت، یادآور شد: رسانه‌ها در کنار روابط‌عمومی‌ها در برهه‌های مختلف، همواره یاری‌گر ما در انعکاس دستاوردهای دولت بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:
روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ضرورت حضور مردم در انتخابات را تبیین کنند
روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید از بهترین‌های این حوزه باشند/کارگروه تولید محتوا در استان تشکیل شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.