پیشرفت ۵۰ درصدی رفع نقاط حادثه‌خیز در همدان
01 خرداد 1403 - 11:10
بازدید 59
9
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه یک این استان در رفع نقاط پرتصادف در کشور خبر داد و گفت: پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز استان در سال‌جاری ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: مهرداد آهکی اظهار کرد: درخصوص نقاط پرتصادف با توجه به آمار تصادفات رخ داده سه ساله از سال ۹۸ تا۱۴۰۰ و با توجه به شیوه‌نامه‌ها و نرم‌افزارهای مربوط در نقاط پرتصادف و مصوب کل کشور در محورهای مواصلاتی کشور ۸۸۷ نقطه پرتصادف شناسایی شد که سهم استان همدان از این تعداد ۵۲ نقطه است.

وی با بیان اینکه رفع و اصلاح ۵۲ نقطه پرتصادف همدان با امکانات امانی و پیمانی در دستور کار قرارگرفت، ادامه داد: ابتدا آشکارسازی همه ۵۲ نقطه پرتصادف انجام و سپس نسبت به رفع این نقاط اقدام شد.

آهکی افزود: در برنامه تدوین شده توسط سازمان راهداری مقرر شد ۲۱ نقطه در سال ۱۴۰۲ و ۳۱ نقطه در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد که در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۱ نقطه (۱۰ نقطه پر تصادف بیش از تعهدات) انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ رفع ۲۱ نقطه حادثه‌خیز باقی مانده بود که هم اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، خاطرنشان کرد: استان همدان در رده بندی کشوری حائز رتبه نخست شد.

وی تاکید کرد: باقی نقاط در صورت تامین و تخصیص اعتبار تا پایان امسال رفع خواهد شد که به‌طورحتم این اقدام در کاهش تلفات جاده‌ای استان بسیار مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 
سرپرست پلیس راه همدان: ۴۷ نقطه در جاده‌های استان حادثه‌خیز است
اجرای پویش سلامت در ۱۴ نقطه از راه‌های همدان با هدف پیشگیری از تصادفات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.