همستر و رویای پولدار شدن
20 خرداد 1403 - 13:24
بازدید 23
0
احتمالاً امتیازهایی که در بازی کسب می‌شوند، در نهایت قابل تبدیل به توکن خواهند بود. اینکه آیا این اتفاق همزمان با راه‌اندازی توکن رخ خواهد داد یا خیر، هنوز تأیید نشده است.
منبع : عصر ایران
پ
پ

گفتمان: این روزها همه عضو تلگرام می‌شوند! کافیست صفحه تلگرام را باز کنید تا ببینید چه کسانی به قول معروف جوین «join» شده‌اند و وقتی آنها را می‌بینید شاهد آن هستید که دائماً دارند بر روی یک همستر در گوشی موبایل خود ضربه می‌زنند.

مکانیک سر کوچه، رئیس فلان بانک، همسایه راننده‌امان که تا پیش از این اصلاً گوشی هوشمند نداشت و حتی مادران و پدران و…

اما داستان چیست؟ علاقه مردم به تلگرام و امکاناتش بیشتر شده؟ قطعاً خیر!

همستر کامبت (Hamster Kombat)، جدیدترین مورد از بازی‌های رمزارزی در حال رشد است که روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شده است. این بازی قرار است یک توکن روی شبکه(The Open Network (TON عرضه کند.

همستر کامبت با شبیه‌سازی مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال بازی خود را پیش می‌برد. همستر کامبت اکنون ادعا می‌کند که از زمان راه‌اندازی‌اش در ماه مارس (اسفندماه)، ۶۰ میلیون کاربر جذب کرده است. این بازی رکورد بزرگترین کانال تلگرام را با ۲۰ میلیون مشترک از آن خود کرده است.

بازی‌های تلگرام پس از موفقیت نات کوین، بازی کلیلکی و اجتماعی که به بازیکنان در ازای ضربه زدن به صفحه، توکن پاداش می‌داد، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

همستر کامبت می‌گوید: «خانواده‌ی همسترها نه تنها در تلگرام، بلکه در کل صنعت ارز دیجیتال، به بزرگترین جامعه‌ی سرگرمی آموزشی تبدیل شده است. اکنون خوشحالیم که اعلام کنیم تصمیم گرفته‌ایم محصول و توکن آتی خود را روی بلاکچین TON راه‌اندازی کنیم.»

Hamster Kombat مفهوم بازی کلیکر تلگرامی را می‌گیرد و آن را گسترش می‌دهد. شما در نقش مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال بازی می‌کنید و سعی دارید امپراتوری خود را گسترش دهید. در بازی می‌توانید یک کانال یوتیوب ایجاد کنید، در پادکست Joe Rogan شرکت نمایید، یا یک «کنفرانس ویژه همسترها» برگزار کنید.

احتمالاً امتیازهایی که در بازی کسب می‌شوند، در نهایت قابل تبدیل به توکن خواهند بود. اینکه آیا این اتفاق همزمان با راه‌اندازی توکن رخ خواهد داد یا خیر، هنوز تأیید نشده است.

اما چند نکته برای آنانی که وقت خود را صرف این بازی بی پایان می‌کنند:

۱- به طمع پول وارد این بازی نشوید در حال حاضر هیچ رسانه رسمی اعلام نکرده که بابت سکه‌های دریافت شده پول رایج جهانی به شما خواهد داد! اما موافقان این بازی می‌گویند:

با توجه به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان به‌طور مستقیم گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است. بااین‌حال، طبق برخی نشانه‌ها، Hamster می‌تواند در نهایت به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه‌ها همکاری‌های استراتژیک آن‌ با صرافی‌هایی مانند BingX به‌شمار می‌آید.

همکاری Hamster با صرافی‌های رمزارز مثل BingX یعنی احتمالاً در آینده شاهد لیست‌شدن توکن آن‌ در صرافی‌ها مذکور باشیم و در آن صورت قیمت ارز همستر کمبات مشخص خواهد شد. البته درحال‌حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به بازی و جمع‌آوری سکه ادامه دهیم و خبری از پول شدن نیست.

۲-  این بازی کاملاً ایگان است؛ مراقب فریبکاران باشید. فقط لازم است وارد کانال تلگرامی  hamster_kombat_bot شوید و بازی را استارت بزنید.

بیشتر بخوانید:
سنجاب ایرانی قربانی همستر مجازی + فیلم
۵۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.